..kokemattomalle haisevatko teidän bullinne?? :D Meille on tulossa ensimmäinen Englanninbulldoggi ja olenkin nyt tuttaviltani kuullut, että heidän tuntemansa bulldogit haisevat pahalta lähinnä peräpäästään. Mahtaako johtua pelkästään siitä, että ihmiset eivät ole tarpeeksi puhdistelleet bulliensa ryppyjä? Vai onko tämä ihan normaalia??? Ajattelin, että parempi kysyä nyt viisaammilta.. :)
ENGLANNINBULLDOGGIT + haju
3
337
Vastaukset
- ...
Eikö kukaan osaa sanoa asiaan mitään??
- Paukku
Meillä on kaksi bullia.Toinen haisee välillä ku ravun syötti.Mun ihan oma diagnoosi on ,että tämä päästää välillä jotain anaalirauhashajuja ilmoille.
Yleensä se tapahtuu kun koira on tosi iloissaan tai sitten muuten vaan vouhkottaa normaalia enemmän.En tiedä onko tämä yleistä muillakin roduilla?!?Kovia ovat kylläkin rupsuttelemaan molemmat,,,,
Mutta ei kai bullit muuten sen haisevampia ole kuin muutkaa koirat.
Kannattaa tutustua Bulldoggifoorumiin ,jos haluat tietää lisää ihanasta rodustamme!
http://www.tgalleria.com/koirat/foorumi/ - Anonyymi
Haisee ihan perseelle kokoajan vaikka pyyhkis ryppyjä päivittäin. Myös perseeseen jää paskaa niin haisee. Aina pitäs persekki pyyhkiä. Aika perseestä nää on. Älkää ottako tällasta sairasta epämuodostunutta paskanhajusta. Ottakaa ennemmin joku terve oikea koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174