Minkä ikäsenä teillä alko menkat ja missä?
Ja kuin pitkään ne kesti?
Mä oon 11v ja mulla alko menkat sillee et hetki oli jotain ruskeeta alkkareis ja luulin vaa paskoneeni housuihin mut sit mentiin mummille yöks ja siel sitä verta tuli niukasti. Ei tuntunu missää myöskää :D Ja ne menkat kesti 2-4 päivää
Menkat alkanut
2
598
Vastaukset
- 13weenä85c
Mulla alko menkat 10-vuotiaana, nyt oon 13wee. Mulla alko ne kotona, ne kesti kuusi päivää. Ja vielä nykyäänki ne voi kestää, jpa maximissa yhdeksäänkin päifääj. Riippuu ihmisestä. No joillakin voi alkaa kivut heti tai myöhemmin, mutta kaikilla ei ole kipuja. Itsekkin kun ne oli alkanut, nii mulla alko heti kivut. Mutta älä huoli, se on sitten aivan normii. Siis jos on!
- viisasaikuinenneuvoo1902
On normaalia että kuukautiset ovat alussa ruskean väristä. Kun keho alkaa tottumaan muutokseen ja kuukautisista tulee säännölliset, kuukautisista tulee enemmän verenpunaista. Kuukautiset ovat normaali asia, joillakin alkaa 9-vuotiaana ja joillakin ei terveyssyistä ala välttämättä koskaan. Mutta jos sinulla on kuukautiset, niin ole ylpeä niistä, sillä se tarkoittaa että kehosi on terve ja toimii niin kuin pitääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279