Kauanko tapailette...

NorppaTikka

... ennen kuin uskotte, että ei se toinen ole teille sopiva?
Pari kertaa? Pari viikkoa? Pari kuukautta?
Missä vaiheessa sen ihastumisen pitäisi tapahtua, jos on tapahtuakseen?

14

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GrizzlyT

Kyllä kai se jo muutaman tapaamisen jälkeen tulee selväksi, mitkä fiilikset toisesta on.
      Vaikka en nyt tiedä, onko se välttämättä varsnaista ihastumista vielä siinä vaiheessa, kun huomaa et haluaa tavata toista jatkossakin. No, ehkä on... Itsellä vaan on se että joos toisen kanssa tulee juttuun ja toinen vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta, niin totta kai sellaista haluaa tavata vaikkei nyt olo ainakaan tuntuisi muuten ihastuneelta.

• Kipinätlentelee

Yleensä en ekojen treffien jälkeen tavannut uudestaan, jos ei ollut selvästi kipinää.

• Ehdottomastilentelee

jos on lentääkseen. Itse luovuttanut toisen tapaamisen yhteydessä. Kyllä toisen läheisyys jo jollain lailla pitäisi ekalla kerrallakin kutkuttaa.

• Tietääheti

Niin se on kyllä jännä juttu, mutta sen vaan jotenkin heti tietää, onko siinä ihmisessä jotain, mikä vetää puoleensa. Yleensä ei ole.

• Rumasinkkumies-
    • hokkuspokkusjoskus

Jos mies käyttää pukua ja ajaa hyvällä autolla ei rakkauden tunnustamiseen voi kulua pitkää aikaa.
      Työttömälle kannattaa sanoa jo ekojen treffien alussa että ei kiinnosta, mutta lounaan voi silti nauttia konjakkeineen äijän piikkiin.
      Voimia siskot vaativalla tiellänne.

• Jeesustulijo

Jumala johdattaa yhteen ne keiden yhdessä kuuluisi olla. Omalla kohdallani jumala antoi naiselle ja minulle veneen ja airot, ja meidän olisi pitänyt itse soutaa. Nainen heitti airot pois, ja minä suutuin ja upotin koko veneen. Ehkä nainen löytää jonkun, tai sitten ei.

• Odoyudufuff

Yksi kerta ja 10 min. Näin mulla, olen mies.

• neitimarplex

Yksi kerta riittää. Joskus olen jo kaukaa nähnyt miehen ja tiedän, etten tule toista kertaa näkemään.

• Kyllä viidessä minuutissa ehtii jo oleellisimman huomata ja tehdä sen perusteella ratkaisunsa. Jos ei siinä ajassa toisesta pidä, on loppuaika pelkkää kuolleen hevosen piiskaamista.

• Mäkysyn

Mitä mieltä tälläisestä. Mies käy 4 kk syömässä mun luona ja sitten ilmoittaa tulleensa kylläiseksi röyhtäisee ja lähtee. Saako tollasia kiinni??

• satisfaction

Olen mieltä sitä, että laitat itse rajat sille, mitä siedät.

• Minulla henkilökohtaisesti on niin että perjaattessa ensisilmäyksellä mä tajun sen haluanko mä sitä miestä nähdä vielä toisenkin kerran. Tiedenkin jos ei tuu nyt treffin aikana jotain outoja piirteitä esiin ja mielipiteet menee ihan eri suuntaan mutta sitä ei ole tapahatunut. Eli tämä siis on se kemia että onko ollennkaan kemiaa tai ei. Mutta kyllä mä voin sen sanoa aika heti parin tapamisen jälkeen onko sen ihmisen kanssa mikään parisuhde mahdollinen. Mulla oli kerran semmonen poikkeus mitä mä en yleensä tee. Yks kunti, hän oli fiksu , intohimoinen sekä söpö, perjaates oli niku kiva mun mielestä, mutta se oli ainut asia mitä mä pystyin ajattelemaan hänestä. Mä kuitenkin näin sitä ja mietin että tuleeko siitä tunteita vai ei ? Ja ajan myötä mä vaan tajusin et ei mitään tunteita ja oli tosi kamala fiilis koska mies oli mulle ehdinyt sanoa et rupee kyllä ihastumaan minuun ja ajattelee mua paljon, Hu huh, tuntui kamalalta ja loppujen lopuksi mä sanoin ei täst tuu mitään, mun fiilikset ihan nolla. Hän kiitti rehellisyydestä ja siinä se oli. Ainakin mul tulee tämmonen ihastuminen aika nopeesti jos tulee ja jos ei tulee alussa sitten todennäköisesti ei tuu sitä myhämminkin.

• Nano

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe