Kauanko tapailette...

NorppaTikka

... ennen kuin uskotte, että ei se toinen ole teille sopiva?
Pari kertaa? Pari viikkoa? Pari kuukautta?
Missä vaiheessa sen ihastumisen pitäisi tapahtua, jos on tapahtuakseen?

14

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GrizzlyT

Kyllä kai se jo muutaman tapaamisen jälkeen tulee selväksi, mitkä fiilikset toisesta on.
      Vaikka en nyt tiedä, onko se välttämättä varsnaista ihastumista vielä siinä vaiheessa, kun huomaa et haluaa tavata toista jatkossakin. No, ehkä on... Itsellä vaan on se että joos toisen kanssa tulee juttuun ja toinen vaikuttaa muutenkin mielenkiintoiselta, niin totta kai sellaista haluaa tavata vaikkei nyt olo ainakaan tuntuisi muuten ihastuneelta.

• Kipinätlentelee

Yleensä en ekojen treffien jälkeen tavannut uudestaan, jos ei ollut selvästi kipinää.

• Ehdottomastilentelee

jos on lentääkseen. Itse luovuttanut toisen tapaamisen yhteydessä. Kyllä toisen läheisyys jo jollain lailla pitäisi ekalla kerrallakin kutkuttaa.

• Tietääheti

Niin se on kyllä jännä juttu, mutta sen vaan jotenkin heti tietää, onko siinä ihmisessä jotain, mikä vetää puoleensa. Yleensä ei ole.

• Rumasinkkumies-
    • hokkuspokkusjoskus

Jos mies käyttää pukua ja ajaa hyvällä autolla ei rakkauden tunnustamiseen voi kulua pitkää aikaa.
      Työttömälle kannattaa sanoa jo ekojen treffien alussa että ei kiinnosta, mutta lounaan voi silti nauttia konjakkeineen äijän piikkiin.
      Voimia siskot vaativalla tiellänne.

• Jeesustulijo

Jumala johdattaa yhteen ne keiden yhdessä kuuluisi olla. Omalla kohdallani jumala antoi naiselle ja minulle veneen ja airot, ja meidän olisi pitänyt itse soutaa. Nainen heitti airot pois, ja minä suutuin ja upotin koko veneen. Ehkä nainen löytää jonkun, tai sitten ei.

• Odoyudufuff

Yksi kerta ja 10 min. Näin mulla, olen mies.

• neitimarplex

Yksi kerta riittää. Joskus olen jo kaukaa nähnyt miehen ja tiedän, etten tule toista kertaa näkemään.

• Kyllä viidessä minuutissa ehtii jo oleellisimman huomata ja tehdä sen perusteella ratkaisunsa. Jos ei siinä ajassa toisesta pidä, on loppuaika pelkkää kuolleen hevosen piiskaamista.

• Mäkysyn

Mitä mieltä tälläisestä. Mies käy 4 kk syömässä mun luona ja sitten ilmoittaa tulleensa kylläiseksi röyhtäisee ja lähtee. Saako tollasia kiinni??

• satisfaction

Olen mieltä sitä, että laitat itse rajat sille, mitä siedät.

• Minulla henkilökohtaisesti on niin että perjaattessa ensisilmäyksellä mä tajun sen haluanko mä sitä miestä nähdä vielä toisenkin kerran. Tiedenkin jos ei tuu nyt treffin aikana jotain outoja piirteitä esiin ja mielipiteet menee ihan eri suuntaan mutta sitä ei ole tapahatunut. Eli tämä siis on se kemia että onko ollennkaan kemiaa tai ei. Mutta kyllä mä voin sen sanoa aika heti parin tapamisen jälkeen onko sen ihmisen kanssa mikään parisuhde mahdollinen. Mulla oli kerran semmonen poikkeus mitä mä en yleensä tee. Yks kunti, hän oli fiksu , intohimoinen sekä söpö, perjaates oli niku kiva mun mielestä, mutta se oli ainut asia mitä mä pystyin ajattelemaan hänestä. Mä kuitenkin näin sitä ja mietin että tuleeko siitä tunteita vai ei ? Ja ajan myötä mä vaan tajusin et ei mitään tunteita ja oli tosi kamala fiilis koska mies oli mulle ehdinyt sanoa et rupee kyllä ihastumaan minuun ja ajattelee mua paljon, Hu huh, tuntui kamalalta ja loppujen lopuksi mä sanoin ei täst tuu mitään, mun fiilikset ihan nolla. Hän kiitti rehellisyydestä ja siinä se oli. Ainakin mul tulee tämmonen ihastuminen aika nopeesti jos tulee ja jos ei tulee alussa sitten todennäköisesti ei tuu sitä myhämminkin.

• Nano

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe