Kielimies saa paikan

VIImar

Hyvä kielellä toimija olis tarpeen. Oon yli 50, Vielä en ole tavannut yhtään niin hyvääää

19

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIImar

Ulkonäkökin on ok, onko sulla

• Viimar

TRE

• VIImar

eiks sul ole muuta hommaa noääähh
        Must olis kuule löylykauhakaveri ihan fine löytää mun varatun jutskan ympärille uusii tuulii.. ei kauhat kiinnosta.

• VIImar

Joo siis kielimiestä haussa ja ok näköstäkin.. On vähän ajatuksia tuntemattomina tapaamisesta Tre-alueella. Metsä ei nyt tunnu hyvältä just.

• KielellinenYstävä

Täällä olis yks kiinnostunut...
        Suomalainen, terve, 43-v., miehekäs mutta varattu kylläkin... Jos silti kiinnostaa niin laittele viestiä.
        Vakituinen ystävyys olis mukava löytää!
        mangentle (at) luukku com

• VIImar
        KielellinenYstävä kirjoitti:

Täällä olis yks kiinnostunut...
        Suomalainen, terve, 43-v., miehekäs mutta varattu kylläkin... Jos silti kiinnostaa niin laittele viestiä.
        Vakituinen ystävyys olis mukava löytää!

Kyllä vähän ripisee iholla ajatus. Vaan enpä tiedä miten anonyymikontakti ylipäätään alkaa...
        Enhän voi tietää oletko joku löylykauhaihminen....

• Egoni

Kyl maar tre

• mistä päin oot

• VIImar

Miks nää nöäähhit ja löylykauhatyypit kommentoi kun tuntuvat olevan väärällä foorumilla. Miten viittii energiaa tuhlata moiseen, niin TURHAA. Kaikki vittuilevet henkilöt vois perustaa vaikka face-ryhmän. Vittuilis siellä toisilleen sielunsa kyllyydestä.
      Lopulta olis battle ja Suomen kovin sananheittäjä sais kunniaa.

• KielellinenYstävä

Kirjoiteltaisko postitse lisää paremmin?

Väleihin pisteet...

Ps. En oo löylykauhamies

• Suupilluun

Täällä löytyy todella hyvä kielimies joka jaksaa nuolla kunnolla kielimiehesi@gmail.com

• Moi

eikös jo nikkini kerro että olen hyvä kielimies, tykkään kun nainen nauttii istua naamallani mutta toki nuolen miten vaan. Moni nainen kiljuu kielihoidossa paljn enemmän kuin pelkässä panossa...

• olen paras kielimies pk-seudulta, nuolen paremmin kuin Lassie ja kauemmin kuin Tauski

• Täällä ollaan, ja valmiina koekäyttöön..... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

• Täälä aikuisten oikeesti taitava,voin todistaa sen vaikka jo tänä iltana!

• Jakeperro

47 v mies antaa sulle hyvää kielihoitoa. Taitava ja kieli pyörii kuin helikopteri, nuolen sut edestä ja takaa. Saat istua naamalle jos haluat. Laita viesti jakeperro71@gmail.com

• Lukaisehan treffit palstan profiilini ja ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen. Autoilen luoksesi ja saat todella tyydyttävää kielioppia

• hemmo13

mä voisin kyllä nuolla sulle orgasmin oon siinä tosi hyvä haluutko

• 49v mukava kielimies Tampereelta vapaana. Paikka järjestyy tarvittaessa, voit tulla vain nautiskelemaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe