Selluliitti hyökkää

Shelluloidia

Selluliitti vaanii minnuu joka nurkan takan !

17

2265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laisoc
    • pietarieroska

kerro enemmän:
      visioner@suomi24.fi

• vittu.saatana

vittu saatana

• Sellumies

Mihin se hyökkää?

• matrixeroculesosn

sun päälle ja antaa selkään...

• pietueroinen

onko se väkivaltainen ??

• Anonyymi

Koronasta varoiteltiin 2007 mutta mitään ei tehty.

Tutkijat varoittivat Kiinan eläintorien ”aikapommista” jo 12 vuotta sitten. Lokakuussa 2007 neljä hongkongilaistutkijaa julkaisi arvostetussa Clinical Microbiology Reviews -lehdessä artikkelin, joka käytännössä ennusti askel askeleelta koronapandemian synnyn.

Se, että lepakoissa on valtavasti erilaisia SARS-CoV-tyypin viruksia yhdistettynä eksoottisten nisäkkäiden syömiseen Etelä-Kiinassa, on aikapommi, tutkijat varoittivat

Yksikään maa ei painostanut Kiinaa siivoamaan villit eläintorinsa, yksikään poliittinen johtaja ei varannut kansalaisilleen riittävää määrää suojavälineitä.

Se, että nykyinen pandemia on lähtenyt lepakoista, ei myöskään yllätä tutkijoita.

juuri Kiinan valtavilla eläintoreilla niiden kantamat virukset pääsevät hyppäämään johonkin toiseen nisäkkääseen ja sitä kautta ihmisravinnoksi.
      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/b3b1eb6e-713e-4254-ac26-34b9583bbf35

• Anonyymi

Kyllä se on ihan tahallaan tehty tauti, jota levitettiin rokotteiden-saaneiden osalta. Nuo olivat itse-immuuneja Perkeleen palvelijoita. Näin vlogeja, joissa olivat innoissaan, mihin suuntaavat seuraavaksi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on ihan tahallaan tehty tauti, jota levitettiin rokotteiden-saaneiden osalta. Nuo olivat itse-immuuneja Perkeleen palvelijoita. Näin vlogeja, joissa olivat innoissaan, mihin suuntaavat seuraavaksi..

Sitäpaitsi, se on sieni, eikä virus.

• Anonyymi

toyota conona

• Anonyymi

eikun korona piikki..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikun korona piikki..

korona piikki täytyy ottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korona piikki täytyy ottaa

eikä pidä ottaa mitään piikkejä-
        visioner@suomi24.fi

• Anonyymi

No, itsellä on tapana hieroa peffaa joka kerta, kun olen käynyt wc:ssä - pysyy ainaki ei-satunnaisena. Mustaa-teetä voin myös suositella.

• Anonyymi

Mennyt näköjään koronaan jutut, mutta sanonpa itse asiaan, että neljä päivää valkoisella spagetilla, niin rinnat roikkuu niin, ettei tunnistakaan..

• Anonyymi

korona on ovellasi

• Anonyymi

palasin uudestaan ovelle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1801
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1559
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1485
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1188
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1061
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1002
    Aihe