Raw thyroid - thyroxin pitoisuus

Iherbb

Olen syönyt viikon ajan raw thyroidia 4 tablettia aamuisin ja iltaisin, ja l-tyrosiini kapseli vielä päälle. Ensin olo oli energinen, nyt olen alkanut saada ylitoiminnan oireita: hiki tulee äkkiä, syke on korkealla, ruokahalu olis kova.. Tänään lasken annosta ja kokeilen miten vaikuttaa vai onko jokainen tabletti sisällöltään erilainen..

Kuinkahan paljon näissä on thyroxinia loppujen lopuksi? Millaisia kokemuksia muilla on?

6

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_saa_ilmoittaa

Hormonipitoisuutta ei saa ilmoittaa, jotta ei ole lääkemääräysten alainen.
      Haittana että määrä voi vaihdella ja tutkituista kymmenestä yhdessä ei ollut lainkaan.
      Moni raportoi toimivaksi ja torjuu vaihtelua tilaamalla uuden erän pian ja ottaen vuorotellen.

• liikaaa
      • järjen_ääni_edellä

Aloittaja ei varmaankaan ole tyroksiinilääkityksellä kun käyttää "korvikkeita"
        Edellä kirjoittaja kyllä varoittaa aiheellisesti.
        Pelkkää L-tyrosiini -aminohappoakan ei suositella tyroksiinin kanssa

Hyvä havainto myös tsekata annostus ! Eikö pakkauksessaole ohjetta?
        Aterian jälkeen ottaminen heikentää tehoa, tyroksiini innolla sitoutuu vaikka mihin.

• liikaaa
        järjen_ääni_edellä kirjoitti:

Aloittaja ei varmaankaan ole tyroksiinilääkityksellä kun käyttää "korvikkeita"
        Edellä kirjoittaja kyllä varoittaa aiheellisesti.
        Pelkkää L-tyrosiini -aminohappoakan ei suositella tyroksiinin kanssa

Hyvä havainto myös tsekata annostus ! Eikö pakkauksessaole ohjetta?
        Aterian jälkeen ottaminen heikentää tehoa, tyroksiini innolla sitoutuu vaikka mihin.

Jos hänellä ei ole diangosia ja tyroksiin-lääkitystä, saa hän kuitenkin mennä laboratorion verikokeisiin.
        TSH ja T4-V
        Suomessa on kyllä aika paljon näitä kilpirauhaslääkkeillä laihduttavia lihavia, joilla ei ole todellista vajaatoimintaa. Sydämen rytmihäiriöt, nestetasapainon häiriöt, osteoporoosi.... siinä nyt alkua. Sydän on liikatoiminnassa jatkuvasti ylitöissä.

• Apiherb

Ap täällä moro. Ei ole todellakaan tarkoitus laihduttaa eikä olla ylitoiminnalla. Mulla on thyroxin reseptillä 25mikrog, mutta halusin kokeilla jos tällä saisi korvattua luonnollisesti edes osan lääkkeistä. 1 raw thyroid ei tehoa minulla mitään, kolmella olen saanut tuloksia, mutta nyt meni yllätyksekseni noin tehokkaasti...

• puolet.aloitusannoksesta

25µg on puolet aloitusannoksesta. Normaali aloitusannos on 50µg ja sitä nostetaan 2...6 viikon välein yleensä 100µg:aan ja sitten ehkä katsotaan pari kuukautta.
        Hätäisempi voi mittauttaa aikaisemmin Cityterveydessä. Hyvä jos T4v ja T3v on viiteiden yläosassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      26
      4170
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3684
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1492
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      407
      1332
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe