Olen syönyt viikon ajan raw thyroidia 4 tablettia aamuisin ja iltaisin, ja l-tyrosiini kapseli vielä päälle. Ensin olo oli energinen, nyt olen alkanut saada ylitoiminnan oireita: hiki tulee äkkiä, syke on korkealla, ruokahalu olis kova.. Tänään lasken annosta ja kokeilen miten vaikuttaa vai onko jokainen tabletti sisällöltään erilainen..
Kuinkahan paljon näissä on thyroxinia loppujen lopuksi? Millaisia kokemuksia muilla on?
Raw thyroid - thyroxin pitoisuus
6
274
Vastaukset
- ei_saa_ilmoittaa
Hormonipitoisuutta ei saa ilmoittaa, jotta ei ole lääkemääräysten alainen.
Haittana että määrä voi vaihdella ja tutkituista kymmenestä yhdessä ei ollut lainkaan.
Moni raportoi toimivaksi ja torjuu vaihtelua tilaamalla uuden erän pian ja ottaen vuorotellen. - liikaaa
Jos on türoksiini-lääkitys, se voi sekoita sen. (" Kysy lääkäriltäsi ennen käyttöä, jos käytät reseptilääkkeitä.")
iHerbissa on 1 päivässä:
https://fi.iherb.com/pr/Natural-Sources-Raw-Thyroid-90-Capsules/6016
Ja vielä l-tyrosiini kapseli päälle?!
Olet liikatoiminalla! Miksi otat siitä?- järjen_ääni_edellä
Aloittaja ei varmaankaan ole tyroksiinilääkityksellä kun käyttää "korvikkeita"
Edellä kirjoittaja kyllä varoittaa aiheellisesti.
Pelkkää L-tyrosiini -aminohappoakan ei suositella tyroksiinin kanssa
Hyvä havainto myös tsekata annostus ! Eikö pakkauksessaole ohjetta?
Aterian jälkeen ottaminen heikentää tehoa, tyroksiini innolla sitoutuu vaikka mihin. - liikaaa
järjen_ääni_edellä kirjoitti:
Aloittaja ei varmaankaan ole tyroksiinilääkityksellä kun käyttää "korvikkeita"
Edellä kirjoittaja kyllä varoittaa aiheellisesti.
Pelkkää L-tyrosiini -aminohappoakan ei suositella tyroksiinin kanssa
Hyvä havainto myös tsekata annostus ! Eikö pakkauksessaole ohjetta?
Aterian jälkeen ottaminen heikentää tehoa, tyroksiini innolla sitoutuu vaikka mihin.Jos hänellä ei ole diangosia ja tyroksiin-lääkitystä, saa hän kuitenkin mennä laboratorion verikokeisiin.
TSH ja T4-V
Suomessa on kyllä aika paljon näitä kilpirauhaslääkkeillä laihduttavia lihavia, joilla ei ole todellista vajaatoimintaa. Sydämen rytmihäiriöt, nestetasapainon häiriöt, osteoporoosi.... siinä nyt alkua. Sydän on liikatoiminnassa jatkuvasti ylitöissä.
- Apiherb
Ap täällä moro. Ei ole todellakaan tarkoitus laihduttaa eikä olla ylitoiminnalla. Mulla on thyroxin reseptillä 25mikrog, mutta halusin kokeilla jos tällä saisi korvattua luonnollisesti edes osan lääkkeistä. 1 raw thyroid ei tehoa minulla mitään, kolmella olen saanut tuloksia, mutta nyt meni yllätyksekseni noin tehokkaasti...
- puolet.aloitusannoksesta
25µg on puolet aloitusannoksesta. Normaali aloitusannos on 50µg ja sitä nostetaan 2...6 viikon välein yleensä 100µg:aan ja sitten ehkä katsotaan pari kuukautta.
Hätäisempi voi mittauttaa aikaisemmin Cityterveydessä. Hyvä jos T4v ja T3v on viiteiden yläosassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050