Olen muutama vuosi sitten tampereelta hämeenkyröön muuttanut perheenäiti. Olen aina ollut k ketjun kannattaja ja asioinut uskollisesti k liikkeissä. Ihmettelen miksi paikallisissa k ketjun liikkeissä ei ole ikinä arvontoja joihin voi osallistua ja saa elämäänsä jännitystä. Tampereella asuessani oli pienemmissäkin k kaupoissa viikottain arvontoja. Pitääkö tässä pian hommata eskortti ?
Miksi ei, kysyn vaan
6
503
Vastaukset
- Khelvetti
Täällä saa jännitystä huumeista. Polta parit sätkylit tai vedä viivat.
- antero567
juuh mullekkin antovat kaverit semmosia pillereitä että menin ihan pökkeröön.. Perjantai päivän jälkeen tuli heti keskiviikko päivä jollon rupesin seuraavan kerran pikkusen ymmärtää ajankulua
- Hane79
antero567 kirjoitti:
juuh mullekkin antovat kaverit semmosia pillereitä että menin ihan pökkeröön.. Perjantai päivän jälkeen tuli heti keskiviikko päivä jollon rupesin seuraavan kerran pikkusen ymmärtää ajankulua
Nämä ovat kyllä jänniä pillereitä. Kahta ei kärsi ottaa, sitten menee pari viikkoa pökkelössä.
- ssssssss
Kyllä kannattaa hommata
- JännitystäPeliin
Jätä pyöräsi tai jotain muuta omaisuuttasi viideksi minuutiksi vartioimatta Jokimetsään, niin siinä sulla jännitystä. Siis että pöllitäänkö vai ei. Jos annat aikaa yli viisi minuuttia, takuulla narkit pöllivät
- pelimiäs2
Kyllä täällä joku alkaa eskorteeraamaan sinua että siitä jännitystä sitten tulisi .
Saattaa joku varattukin olla kiinnostunut, suuseksitaidoista ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846