minulle tehtiin polvileikkaus 2014 marraskuussa polvi tuli huonommaksi kuin ennen leikkausta, hankaava kipu polven ulkosyrjäällä eikä rappuja pystynyt nuseen vuorotahtia vielä 3:n vuoden perästäkään nyt tehtiin korjausleikkaus joulukuussa 2017 sen jälkeen polvi meni epävaaksi jrupesi notkahtelemaan jumppauksesta ei ole ollut apua, jalassa on pieni virheasento sen fysioterapeuttikin totesi,kävin nyt maaliskuussa ortopedilla uudestaan mutta hän totesi ettei kannata ruveta korjaamaan koska löysyys ei ole niin merkittävä.käskettiin vaan jumpata vaikka se ei näyttäisi tuottavan tulosta. onko muilla vastaavia kokemuksia,olisin vastauksesta kiitollinen
polvileikkausongelmat
2
236
Vastaukset
- VHH.-kannattaja
Leikkaukset ei yleensäkään juuri hyödytä. Ne ainoastaan lykkäävät todellisen syyn tulevaisuuteen.
Ihmisten pitäisi vaalia terveyttään ja syödä oikein. Kyllä kirurgit leikkaa - sillä tarviihan he töitä. Ravintosuositukset ovat terveydelle haitaksi, joten tulee monenlaisia ongelmia : nivelet kuluu, on diabetesta, syöpää jne. Eikö kukaan osaa ajatella mistä moinen johtuu? Syödään paljon hiilihydraatteja, vältellään kunnollisia rasvoja, kamaraa, jotka ovat tärkeitä juuri nivelten rasvaukseen..
Onnettomuudet ovat eri asia. - RAL-
Tässä juttua vähän asian vierestä:
https://www.youtube.com/watch?v=ukw103AFTLo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164