Eikö teitä hävetä laittaa omaisuuksia kiinni leluaseisiin?
Mitäs nörtit
5
389
Vastaukset
- Jih
Lol, toisil ei oo muuta tekemistä ku valittaa jonku vitun suomikaksneloses.. Kokeilisit säki ni saisit jotai muuta tekemistä
- PorvariJollaOnVaraa
Hävettääkö ku ei oo omaisuutta jota laittaa omaan kiinnostukseensa?
- jhkjhkkkk
On senverran omaisuutta että löytyy vähän mielekkäämpääkin tekemistä kuin pyöriä metsässä leluaseilla heiluvien finninaamojen seurassa.
- bestimusmucho
mikäs tässä airsoftauksessa on vikana? se on liikunnallista hauskaa ja antaa kivoja elämyksiä sekä paljon muuta! eikä niihin omaisuutta tarvitse laittaa.. kukin määrittelee itse mikä on "tarpeeksi".
PS. jos lelupyssyt ei miellytä voi aina hakea rauhanturvaajaksi lähi-itään ;) - MoneyWalksTheRoad
Että oikein Omaisuuksia kiinni? Ei pätkääkään, kun yleisesti ottaen omaisuudet ovat aika paljon suurempia juttuja kuin pari höpsöä kuulapyssyä.
Otan Rennien ja pistän nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481