Onko mahdollisesti arvoisilla tämän aihealueen seuraajilla tietoa Tsekin tasavallassa järjestettävistä tapahtumista, valokuvanäyttelyistä tms, jotka liittyvät Tsekkoslovakian miehitykseen 50 vuotta sitten elokuussa? Erityisesti ajattelen tulevaa kesää 2018!
Kiitos näkemyksistänne!
Tsekkoslovakian miehityksestä 50 vuotta
4
234
Vastaukset
- Sehajosivallan
Sitä Tsekkoslovakiaa ei enää aikoihin ole ollut, ei Lieko Tsahovalovan kanssa eikä ilman!
- Prah
Hyvä niminerkki "sehajosivallan". Olen hyvin tietoinen Tsekkoslovakian ja nyky Tsekin eroavaisuudesta. Kysymykseni aihe on vuosi 1968 ja se miten se mahdollisesti voisi näkyä ! Kiitos uusista vastayksustanne.
- KunKysyit
Yritäpä jäljittää Leszek Sawickin ainutlaatuisia kuvia jotka ilmeisesti ovat Radio Praguella, toivottavasti myös jossain näytteillä. Josef Koudelkalla on ollut Decorative Arts- museossa valokuvanäyttely, siitä voisi myös kysellä.
- olihan_se_tapaus
Aloittajan kannattaa kysyä aiheesta Suomi - Tsekki seurasta. Googlettamalla löytyy seuran nettisivut ja yhteystiedot.
Minulla on muuten divarista muutamalla eurolla ostettu kirjanen : "Praha 21.8.1968" toimittanut Jaakko Okker, ketä nuo todella dramaattiset tapahtumat kiinnostaa , siinä heille lukemista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327