Eilen ja tänään on tullut usein keskusteluihin ilmoitus, että ei ole viestejä ja sitten niitä tuleekin.
Heräsi epäilys, että olenkohan tehnyt jonkun muutoksen koneelleni, koska onnistuin sössimään nuo lintukameratkin, että en saa enää live-kuvaa ja alkuvuodesta se toimi.
Yksi mahdollisuus on myös, että koneeni on vanha pöytäkone, johon ei saa enää päivityksiä, joten vähänväliä tulee herjaa, että koneeni on vaarassa! Ainoa vaara on, että kursori jumittuu välillä ja silloin auttaa vain sulkea kone ja avata se uudestaan.
Olen kokeillut Firexoksilla ja Chormella, mutta sekin ihme vielä, että Chorme alkoi reistailla ja nyt se taas toimii.
Onko nyt pakko ostaa uudempi kone?
Ylläpidossa, vai minussa vika?
12
289
Vastaukset
Hei Kristiina,..aivan yleinen on tuo nikottelu Aller'in tietokoneella. Kaikki me ollaan saatu tuo ilmoitus, ja jouduttu naputtamaan 2 kertaa.
Osta ihmeessä läppäri, kevyt ottaa vaikka syliinsä nojatuolissa, sängyssä, ja ulkona pihalla.
Itse vaihdoin selainta, kun firefox'in uusi versio jätti suojaamatta ja sekoitti pakkaani luvattoman paljon.
Iloista pääsiäistä, ehkä moikataan noitalennolla,...- kysynpä
Onko Aller nimisiäkin tietokoneita?
- no-just-robotti
"Osta ihmeessä läppäri, "
Olenhan minä noita läppäreitä nähnyt ja kokeillutkin, muuta haluan hiiren, enkä mitään liku hipaisuja. Sain sellaisen puhelimen ja onistuin sen heti tuhomaan, siis hyvä minä. !
Samoin oli vuosia sitten, kun sain lapseltani mukamas hienon Erikssonin puhelimen, siis kännykän ja tietenkin aloin kokeilla sieltäkin kaika mahdollisuuksia ja kyllä siitäkin sain aika pian "ontunan Erikssonin". Korjaus olisi tullut maksamaan uuden puhelimen hinnan.
Mitähän tuo tarkoitta, että; "jouduttu naputtamaan 2 kertaa".?? Siis mitä naputtamaan?
Tuota et pysty ilmeisesti ounastelemaankaan, miksi minun kone ei näytä noita lintukameroita livenä. Kuvan saan esiin ja kun otan uuden haun, niin kuva on taas vaihtunut, siis jotenkin vaihtuu.
Voi hitsinhitsi, että stressaa tämä typeryys, mutta lapseni perhettä en vaivaa näillä ongelmilla, vaikka tiedän, että siellä on apu lähellä ja taustajoukkojankin on riittävästi.
Aika hassu juttu , että olen saanut olla ns. koekaniini, kuinka iäkäs "vanhus" ymmärtää mitäkin termiä? Tyttäerni oli siellä Surfin sivuja muokkaamassa.
ps. Onneksi sinä olet tutumpi tuolla ketjussa "ruoanhinnan nousussa", koska olet ajanut takxilla ja hakenut filettä Stocalta, kun minä taas hain filettä ilmaisjakelusta?D
Näistä kirjoituksista ei voi kuin nauraa ja tuosta "politiikosta", joka persuja hehkuttaa ja haukkuu kaikki toiset, siis onko hän joku lukutaidoton? Esiintyy tuota "tyhjyys"-ilmiötä minullakin eli läppäri vanhahko (viitisen vuotta) kyseessä ja kohtalaisen uusi Firefox selaimena. Vaihtoehtona on aikaisempi Safari, jota täytyykin kokeilla seuraavaksi. Ja taidanpa vielä kipaista avaamassa myös varsinaisen tietsikkani, mikä on yläkerrassa. Tosiaan outo on ilmiö minullekin, mutta sinänsä mukavaa tietää, että itse en taida olla syyllinen mokomaan.
- Esmerkis
""Tuota et pysty ilmeisesti ounastelemaankaan, miksi minun kone ei näytä noita lintukameroita livenä. Kuvan saan esiin ja kun otan uuden haun, niin kuva on taas vaihtunut, siis jotenkin vaihtuu.""
Sulla voi olla esm. Flash plukin vanhentunu tai muuten juntturassa jos videot ei näy, oletan että sulla on joku windows versio käytössä. Pyydä vain nuorisoa katsomaan konetta, kyllä ne senverta voi auttaa ja samalla siivoavat koneen ja poistavat turhia ohjelmistoja niin nopeutuu kone taas kuin uudeksi :) - Kat..leija
Ei taida olla vika koneissamme vaan ylläpidon puolella vähän nikottele, eihän tuo uutta ole. Tänään klo 15.10 sivu aukesi ja alhaalla ilmoitus ettei ole keskusteluja. Laitoin tämän aloituksen joka näköjään tuli perille.
Minulla on uusi läppäri, Win 10 käyttöjärjestelmä ja McAfee suojaus.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15235804/halooseitsenkymmiplus - häipyköönkokoketjut
On teillä kova hätä ja siitä pitää heti valittaa jos ei viestit näy!
Elämä on ihan toisaalla, eivät nämä riitelyt nyt voi olla noin tärkeitä.
Kun katsoo ikkunasta ulos, avartuu maailmankuva monta kertaa laajemmin kuin tällä palstalla.
Ps. Tietoviisaita toki tarvitaan, mutta onko ihan pakosti kysyttävä jos ei sivut aukea joka minuutille?
Haukkukaahan taas, minä vain ihmettelen uteliaisuutta kun " ei ole viestejä.
Mihin ihmeeseen ne tärkeät tappelut nyt katosivat?"On teillä kova hätä ja siitä pitää heti valittaa jos ei viestit näy!"
Anteeksi sinulle sopimaton aloitukseni, mutta onneksi pääsit antamaan mielipiteesi, mistä täällä saa keskustella.- vitsivitsi
Onneksi sinä "häipyköönkokoketjut" et ketään hauku ;)))))))))
- stederska
Kannattaa ajaa muutaman kuukauden välein puhdistusohjelma, kaikenlaista kertyy teksteistä ja töpperöinneistä
" Kannattaa ajaa muutaman kuukauden välein puhdistusohjelma, kaikenlaista kertyy teksteistä ja töpperöinneistä"
Ja sekö korjaa kaikkien koneet, joilla on ongelmia nykyisin päästä keskusteluihin?
Olihan tuolla upea toteamus minulle; "Elämä on ihan toisaalla, "??
Ihmettelen vain, kuinka hän voi tietää minun elämästäni, jos hänellä onkin elämä toisaalla ja sitten kesken kiireidensä tuli minua valistamaan, kuinka pitäisi ulos mennä.`?
Minä odottelen meidän yöllistä lentoa (Kahvipirtti) Kyöpelinvuorelle ja olisi todella hyvä, jos kone toimisi, että saisi matkalta jotain tietoa ja pääsikö kaikki perille? Kotiin tulo se vasta kiintoista olisikin, koska joskus on sattunut niinkin, että vieraasta talosta on itsensä löytänyt? Saas´nähdä, kuka tulee kanssani lammaspaistille, koska jää sitä varmasti kotimatkallekin ja punkkua voimme sitten nautiskella kyytipojaksi Kahvipirtissä aamutunneilla.
Toivottavasti kukaan ei ota liikoja murheita minun puolestani, kuinka aikaani kulutan, koska minulla on kaikki hyvin, sillä itse saan päättää, mitä teen ja sitä ei toiset määräile.
- ei_paniikkia
Vika on Suomi24:n palvelimella. Aikansa kun klikkailee, aukeaa haluttu osasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883