ONKO HYLÄTTY MIELISAIRAALA VIELÄ PYSTYSSÄ JA ONKO KELLÄÄN TARKEMPAANOSOTETTA!!!
Pitkäniemen hylätty mielisairaala
10
2628
Vastaukset
Jos on niin löytyy varmaan googlesta..
- M88Model1000
Pitkäniemi on saneerattu ja edelleen käytössä TAYS:n Psykiatrisena sairaalana. Lisätietoa löytyy osoitteesta http://www.pshp.fi/fi-FI/Toimipaikat/Tays_Pitkaniemi
M88Model1000 kirjoitti:
Pitkäniemi on saneerattu ja edelleen käytössä TAYS:n Psykiatrisena sairaalana. Lisätietoa löytyy osoitteesta http://www.pshp.fi/fi-FI/Toimipaikat/Tays_Pitkaniemi
Eihän se _minua_ kiinnosta.
- Mitässokellat
Eihän se pirulainen ole edes hylätty.
- NokialainenKyselijä
Nokiallako, vai onko joku toinenkin Pitkäniemi?
- Hoitotätinä
Nokialla se on edelleen! Aiotko mennä sinne? Älä mene se on kamala paikka, oli sielä töissä hoitsuna lähes 40-vuotta.....
- Anonyymi
Hoitotätinä kirjoitti:
Nokialla se on edelleen! Aiotko mennä sinne? Älä mene se on kamala paikka, oli sielä töissä hoitsuna lähes 40-vuotta.....
Okei, mikä oli niin kamalaa ? Samaa työtä tehneenä 33 vuotta.
- häämäärää_pehmeeäää
Palstan Kingeille, mm. 44 div. on varmaaanki NICCILÄ tutumpi.
- Anonyymi
Osa osastosta ovat hylättynä! Pitkäniemen tie 2! ÄLKÄÄ TEHKÖ MITÄÄN PAHAA NIILLE!!! Ei ole luvallista mennä sinne ellei omistaja anna luvan!
- Anonyymi
Näyttäisi siltä että vanhan Pitkäniemen Sairaalan korvaava TAYS Pitkäniemi on Pitkäniemen entisen Sairaalakirkon tilalla! Lähettäkää minulle Instagramissa kuvia niistä hylätyistä osastosta @finevideosandphotos_ ja kun viime Jouluna kävin tuolla kyseisessä paikassa niin silloin ne 3,4 tai 5 Sairaala-rakennusta olivat hylättynä! Suosittelen käymään!! Se oli TOSI MIELENKIINTOINEN MESTA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249