Onko tuossa Coinbase-lompsassa joku vuosimaksu tai muu kiinteä kulu?
Meinaan vaan, ettei mene tili miinukselle, kun kryptovaluutat ovat pudonneet noin 50% vuoden vaihteen jälkeen.
Coinbase kulut
4
496
Vastaukset
- kryptolahna
Ei pitäisi olla mitään vuosimaksua käsittääkseni. Jos säilöt pitkäaikaisesti niin siirrä ihmeessä kryptot paperilompakkoon turvaan ettei mene kaikki jos esim Coinbase hakkeroidaan. Muutenkin ehkä joku muu (esim. bitstamp) olisi suositeltavampi. Coinbasella isot provikat.
Nythän on BTC ja LTC ainakin nousseet kivasti pari päivää mutta hymyilyttää toki vain jos on ostanut oikeaan aikaan (= ei silloin juuri vuodenvaihdetta ennen) ;-) - Anonyymi
https://www.coinbase.com/join/seppl _e siitä linkillä kirjautumaan.
miten coinbase lompakosta saa siirrettyä varoja pankkitilille ?
- Anonyymi
Itse avasin lompakon äskettäin enkä ole kuullut mitään vuosimaksuista. Sen sijaan ostoista menee jonkinlainen palkkio.
Onko käyttjillä tietoa, että pitääkö ilmoittaa veroilmoituksessa convertoinnit jos esim. Omistat shiba inu valuuttaa ja vaihdat sen vaikkapa ethereumiin etkä muuta niitä rahaksi välillä. Kenties vaihdat ethereumit taas shiba inu : ksi ja ostaessasi ne takaisin saat krypto kolikoita enemmän mitä niitä alun perin oli. Siis pitääkö näissä tilanteissa ilmoittaa verottajalle vai sitten vasta, kun ne kotiutetaan pankkitilille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431