Paikalliset sekakäyttäjät myy aineita pennuille, katelkaahan missä ne kullannuput iltansa viettää. Nyt kun paras alaikäinen jakelija ilmeiseti viettää aikaansa ilomantsissa niin on joutunu jo ite nöyrtymään kaupoille.
Sekakäyttäjät
16
2505
Vastaukset
- Alaikäinensekakäyttäjä
Onneksi nykyisin saa pirit tilattua netistä niin ei tarvii persettään liikuttaa.
- Äippä67
No ilmoittakaa heti poliisille tietonne niin on näitä välittäjiä sitten vähemmän ja lapsukaiset / nuorukaiset / aikuisetkin turvassa.
- Lapsetturvaan
Kylällä myy yksi korvaushoito lääkkeitään, ei väliä onko alaikäinen vai ei. Pitäisi kunnon muilutus antaa.
- Sekakäyytäjä
Ota asiosta selvää vitun urpo kyllä toi nimi merkki ei auta sua yhtään sori mut kohta tuut homaa sen ja tää on lupaus
- neckar
Sekakäyytäjä kirjoitti:
Ota asiosta selvää vitun urpo kyllä toi nimi merkki ei auta sua yhtään sori mut kohta tuut homaa sen ja tää on lupaus
asiosta ja homaa.ja mitään en oo ottanu.vai oikein lupaus kas kun ei lupsaus
- Tietäjä68
Tohmajärvellä ei oo muuta ollu kuin narkkareita viimeiset 30-vuotta nisti kylä kannattaa katsoa missä porukoissa hengailee.
- Kyllästynyt
Käyvät kuulemma Kiteeltä asti subunsa, kun siellä löysempi päihdehuolto. Milloin poliisi puuttuu asiaan.?Vai hoidetaanko itse?
- kuinpillillä
Mun lapsille erehtyy myymään, ei myy eikä syö sen jälkeen.
- Joutaisivat
Näyttää jalat menevän sen verran sik sakkia selvinkin päin, että eiköhän luonto nää korjaa pois. Toivottavasti mahdollisimman pian.
- Vasta.95.iässä.ehkä
Ei luonto korjaa pahiksia pois. Turha jäädä odottamaan luonnon menetelmää.
- pönttö
jos alaikänen välittäjä on hävinä kylältä niin kyllä yli ikänen pönttö hommat hoitaa
- Kalle_Tappinen
Poliisille vaan heti tieto tämmöisestä kaverista.
- Mummu
Vielä uhota kehtoovat täällä. Häpeäisivät edes! Narkomaani siat.
- peaceoutHH88
Kannabis ei oo tupakkaa tai alkoholia pahempaa ainetta, antaa teinien pössytellä kerran täällä eletään. Moni vanhempi itse pössytellyt hippiaikoinaan mutta haluavat nämä ajat unohtaa kun omia lapsia kouluttaa.
420 16/88 - spaffu
Kannabis pitäs laillistaa ja viina kieltää tohmiksesta hamppukaupunki!
- halscancer
Tohman väestöstä semmosta että siellä on aika paljon sekopäisiä nistejä ja kieroja kunnallis politiikkoja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707