Onko kukaan ollut jossain päin Speak & Fun järjestämällä kielikurssila? Onko todellinen firma ettei ole kuse..sta? Tarvisin pikaisesti vastausta, kiitos etukäteen ja asiallisia vastauksia odotellen.
Speak&Fun kielikurssi, onko kukaan käynyt?
2
765
Vastaukset
- KurssillaEspanjassa
Vastaus taitaa olla myöhässä, mutta jospa tämä auttaisi jotakuta tulevaisuudessa. Olin itse muutama vuosi sitten parin viikon kielikurssilla Espanjassa Speak&Funin kautta, tosin en nuorten vaan ihan aikuisten kielikurssilla. Asiat menivät Speak&Funin kanssa hyvin, varasin siis kurssin ja majoituksen kys. järjestön kautta, mutta lennot tuli ostaa itse erikseen. Seuraavana vuotena olin kielikurssilla Etelä-Amerikassa. Sillä kertaa en varannut kurssia ja majoitusta minkään järjestön/yrityksen kautta, vaan etsin itse hyvän kielikoulun netistä ja varasin majoituksen Airbnb:stä. Jos olisin käyttäny jotakin järjestöä Etelä-Amerikan kielikurssin varaamiseen, se olisi ollut Speak&Fun, sen verran hyvät kokemukset minulle jäi Espanjan kurssista.
Nuo siis koskevat aikuisten kielikursseja, nuorten kielikursseista minulla ei ole kokemusta. Katselin hieman Speak&Funin nettisivuja; nuorten kielikurssille mennessä tulisi huomioida, että sinne ei järjestetä samanlaisia ryhmämatkoja suomalaisten kanssa kuin esim. EF:llä ja STS:llä (joista olen kuullut/lukenut lähes yksinomaan negatiivista), vaan Speak&Funin kautta kielikurssille mennessäsi saatat olla ainoa suomalainen ryhmässä/koulussa. Mutta kielen oppimisen kannalta tämä on vain hyvä asia. Myöskään lennot eivät kuulu nuorten kielikurssien hintoihin Speak&Funilla, vaan lennot ostetaan erikseen ja kohteeseen matkustetaan itsenäisesti ilman ryhmänohjaajia/vetäjiä.
Speak&Funin sivuilla on näkyvillä ainakin aikuisten kielikurssien kohdalla kielikoulun nimi, jossa kurssi järjestetään. Kannattaa googlailla kohteen kielikoulua ja lukea muiden arvosteluja/kokemuksia koulusta ja kurssista. - Anonyymi
Olen ollut speak&fanin kursseilla Miamissa, Chilessä ja Costa Rica ssa. Järjestelyt olivat täydelliset. Chiileenkiin ottivat yhteyttä kyselläkseen kuulumisiani. Löhöillessäni illalla perhemajoituksessa. Estoy muy feliz por eso. Jarmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279