7 luonteenpiirrettä

22plus4

7 luonteenpiirrettä, jotka tekevät ihmisestä rakastettavan

https://www.iskelma.fi/uutiset/viihde/a-112583

Tunnetko erittäin rakastettavan ihmisen, josta et voi olla pitämättä? Hän saattaa pitää hallussaan yhtä tai useampaa ominaisuutta, jotka tekevät ihmisestä herttaisen muiden silmissä.

Ihminen, josta muut eivät voi olla pitämättä omaa seitsemän piirrettä. Lue ne alhaalta.

1. Rehellisyys

Vaikuttaa siltä, että rehellisyys on harvinainen hyve nykypäivänä. Valheita kerrotaan muun muassa siksi, että ne "myyvät" paremmin. Totuutta puhuvissa ihmisissä on silti erikoista karismaa. He eivät yritä miellyttää ketään, eikä heitä voi ostaa.

2. Romanttisuus

Ihmiset, jotka katsovat maailmaa vaaleanpunaisten linssien kautta näkevät kaikissa asioissa jotain kaunista. Tällaisen ihmisen seurassa on vaikea olla tylsistynyt ja masentunut. On aina syytä uskoa rakkauteen ja hyvän voimaan - sen romantikkoystävämme voi meille opettaa.

3. Uhrautuvaisuus

On kaunis asia, kun ihminen tekee jotain ajattelevaista toiselle ihmiselle. Pyyteettömyys tarttuu. Tällainen ihminen on hyvä esimerkki - ja maailmassa on muutenkin liikaa itsekkyyttä.

4. Herkkyys

On samalla lahja ja kirous tuntea asiat syvästi. Moni herkkä ihminen aistii lähiympäristönsä asiat herkästi. Koetko toisten ahdistuksen herkästi ja oletko empatiakykyinen? Tällainen ihminen lähestulkoon tietää, millaista on olla toisten pöksyissä.

5. Tietoisuus

Tietoisesti elävä ihminen tuntee, että hänen elämällään on merkitystä ja että hän on pallon päällä tietyn tarkoituksen vuoksi. Hän näkee itsensä yksilönä, joka voi tehdä hyvää omana elinaikanaan. Tietoinen ihminen huomaa sateenkaaren taivaalla sateen jälkeen, kevään värit ja tuntee inspiraatiota pienistä, kauniista asioista.

6. Haavoittuvaisuus

Moni oppii ilmaisemaan tahtonsa voimakkaasti ja olemaan varuillaan. Ihmisen suojausmekanismit eivät aina aiheuta hyvää oloa, vaan joskus tuottavat enemmän kärsimystä. Niiden tuloksena ihminen sulkee itsensä ulkopuolelle. Haavoittuvaisuuden näyttäminen on pelottavaa, mutta sen seurauksena toiset voivat todella tuntea sinut.

7. Maanläheisyys

Maailma on täynnä monimutkaisuuksia, kaikkea kallista ja saavuttamatonta. Yksinkertainen karisma on sitä, että ihminen on mitä on. Hän on helpostilähestyttävä ja konstailematon kokonaisuus, jonka luokse on vaivatonta mennä juttelemaan. Maanläheinen ihminen on samalla tasolla muiden kanssa ja kohtaa mielellään toiset ihmiset.

Lähde: Huffington Post.

13

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin hyviä piirteitä..,

Varmasti totta.

• No voi hellanlettas ja tuuteli-luu.

Tuohan on ihan kuin minä nuorena, hyi helkkari.

Onneksi olen jo parantunut. Vielä kun lopettaisi palstailun, niin se olisi siinä!

1. Rehellisyys

Rehellisyys on se todellisuuden tylppä lyömäase, jonka jäjiltä löytyy hengiltä lyötyjä maksettuja valehtelijoita.

Löytyy edelleen.

2. Romanttisuus

Kammottava piirre miehessä. Erityisesti sen limainen kynttilät-itse tehty illallinen-kukkaset ovat poikkeuksellisen oksettavia.

Olen parantunut.

3. Uhrautuvaisuus

Uhrilampaat uhrataan. Mää mää, huraa! Puhallan yhteiseen hiileen joskus sangen reippaastikin, mutta että uhrautuvaisuus. Johan sille naurimaan aidatkin nauravat.

Olen parantunut.

4. Herkkyys

Herkkyys on osoittautunut siunaukseksi. Neuvoteltaessa tulee harvoin vastaan ihmistä, josta ei saa selvää. Tavikset voi kyniä orvaskettä myöten.

Löytyy edelleen.

5. Tietoisuus

Tietoisuus on harhaa. Tämän lisäksi mieti oletko todellakin niin tärkeä tässä käsityskykysi ylittävässä maailmankaikkeudessa, että juuri sinä olet tosi tärkeä esimerkiksi Andromedan galaksin kannalta?

Niinpä.

Olen parantunut.

6. Haavoittuvaisuus

Haavoittuvaisuus tarkoitta sitä, että sinut hakataan plln (ostan pari vokaalia) päreiksi ja viillellään väriseviksi suikaleiksi.

Riittävän helvetin tulilla pohjaankeittämisen jälkeen ei tunnu enää missään.

Olen parantunut.

7. Maanläheisyys

Phhh. Kaikkea roskaa.

Olen parantunut.

Todellakin, ennemmin syön tuhat kiloa Beelsebubin ektrementtiä, kuin olen nuorempi itseni.

• .. Herkkyys(kin) on Kiinteä/Pysyvä Ominaisuus.. Herkkyyden Piirteitä ja Voimakkuutta myöden.. ;P

.. Ja IhmisApina toimii Aina Oman Persoonansa/Luonteensa mukaisesti, eli jos jotain pystyt ns. harrastamaan/tekemään ilman, että Persoonasi/Luonteesi ns. HakkaaVastaan ja ilman, että siitä seuraa Sisäistä NegatiivistäPalautetta, niin se/ne asiat kuuuluu silloin kyseisen Yksilön Persoonaan/Luonteeseen.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Herkkyys(kin) on Kiinteä/Pysyvä Ominaisuus.. Herkkyyden Piirteitä ja Voimakkuutta myöden.. ;P

.. Ja IhmisApina toimii Aina Oman Persoonansa/Luonteensa mukaisesti, eli jos jotain pystyt ns. harrastamaan/tekemään ilman, että Persoonasi/Luonteesi ns. HakkaaVastaan ja ilman, että siitä seuraa Sisäistä NegatiivistäPalautetta, niin se/ne asiat kuuuluu silloin kyseisen Yksilön Persoonaan/Luonteeseen.. ;P

Tahto.

Se on olemassa sen vuoksi, että voit tehdä asioita vaikkapa persoonaasi vastaan.

• PalstaTrolli kirjoitti:

Tahto.

Se on olemassa sen vuoksi, että voit tehdä asioita vaikkapa persoonaasi vastaan.

.. Äläs Nyt Järmää.. Vaikka olenkin Väsy ja UlosAntini on varmasti "normaaleille" (..;D) normaaliakin EpäSelvempää, niin.. Joo voit tehdä.. Mutta sen hinta voi olla Aikast Kova.. Ja se Hinta tulee Maksettavaksi ennemmin tai myöhemmin.. KorkojenKera.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Äläs Nyt Järmää.. Vaikka olenkin Väsy ja UlosAntini on varmasti "normaaleille" (..;D) normaaliakin EpäSelvempää, niin.. Joo voit tehdä.. Mutta sen hinta voi olla Aikast Kova.. Ja se Hinta tulee Maksettavaksi ennemmin tai myöhemmin.. KorkojenKera.. ;P

Kerrohan, miksi minun pitäisi säästää itseäni?

Kuolema korjaa kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.

• PalstaTrolli kirjoitti:

Kerrohan, miksi minun pitäisi säästää itseäni?

Kuolema korjaa kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.

.. Noh, mitä sellaista muka sitten teet, että sulle tulee siitä NegaFeedBackia?.. Ja jos taas sulle ei jostain tule, niin se on ihan sun Oikean Persoona/Luonteen mukaista toimintaa.. ;P

• RumaMiesToteaa

Mulla on kaikki nuo luonteenpiirteet, mut ei mua kukaan nainen rakasta, koska olen ruma mies.
      Ei rumaa miestä kukaan nainen rakasta, kun ensimmäiseksi silmiin pistää ruma pärstä ja se johtaa heti hylkyyn, ei siinä luonteenpiirteet pääse edes esille.
      Ei ole edes mitään mahdollisuutta tuoda luonteenpiirteitä esille, kun hylätään heti ulkonäön perusteella, kuin todeten, ettei tuolla voi olla mitään hyviä luonteenpiirteitä, kun pärstäkerroin on ala-arvoinen.

• PetolinnunTakalisto

Asiaa kirjoitit. Jos pärstäkerroin on epäkunnossa, niin mitään mahiksia ei ole naisten suhteen.

• Tarkennus

"Hän on helpostilähestyttävä ja konstailematon kokonaisuus, jonka luokse on vaivatonta mennä juttelemaan."?

• PetolinnunTakalisto kirjoitti:

Asiaa kirjoitit. Jos pärstäkerroin on epäkunnossa, niin mitään mahiksia ei ole naisten suhteen.

Ei kunnollinen nainen halua miestä pelkän pärstäkertoimen vuoksi, vaan siksi, että hän on mies. Jos et tiedä, mitä tarkoittaa olla tosimies, lue mun aloittamia ketjuja.

• crux

Ihan samaa mieltä. Olen herkkä ja haluan vain hyvää mutta mitä arvoa näillä asioilla on ilman komeaa naamaa ja korkeaa energiatasoa? Ilman hyvää ulkonäköä ei ainakaan mies pääse osoittamaan rakastettavuuttaan.

• finsuccer

Kyllä. Keneen tällä palstalla voisi rakastua. Odotan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe