Mikä olisi paras kaukolämpökekus vanhaan omakotitaloon? Kyseisessä kohteessa on patteri lämmitys ja lämmin käyttövesi ilman kiertoa. Mielellään edullinen,, helppo käyttää ja varma toiminen. Mitä mieltä olette tästä: https://www.talotuote.fi/Kaukolampokeskus-Hogfors-UNIS-25-2R
Paras kaukolämpökekus omakotitaloon
7
314
Vastaukset
- NickNailer
Tuppaa olemaan niin, että kaukolämmön toimittaja hyväksyy urakoitsijat ja urakoitsijat asentavat sellaisia keskuksia kuin itse haluavat.
Työjärjestys on se, että katsot alueellasi hyväksytyt urakoitsija ja pyydät tarjouksen. - Jämptionnäin
Energiayhtiöllä ne ovat kuule, niin tyhmiä jätkiä, että siirryt maalämpöön.
- JarmoNieminen
Pyydä tarjous asennettuna. Itse ei kannata pakettia tilailla, vaan jätä se putkiliikkeen tehtäväksi.
- ilppi
Kaukolämpö tulee aika kalliiksi. Itse pitäytyisin vanhassa lämmitysmuodossa ja ilmalämpöpumpussa.
- Elmeri
Kotimainen pelletti mylly ja kuivaamo.
- tosielmeri
Niin ja nämäkö mahtuvat entisen laitteiston tilalle asemakaava alueella? Oletko ihan tosissasi?
- Anonyymi
Mulla on Högfors, mutta toista en ottaisi. Eivät hoida takuuasioitaan kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813