Tietääkö joku onko sellasta puhelinta joka ei laske automaattisesti askelia? Ainakin tää Samsung g s6 laskee aivan automaattisesti askeleet eikä sitä saa mitenkään pois ku on oletussovelluksena :( Oon aivan obsessoitunu siihen enkä jaksais enää, puhelimen vaihto taitaa olla ainoo vaihtoehto
Puhelin joka EI laske askelia D:
Askeleleet
3
649
Vastaukset
- askelekkee
ainakaa mun samsung j5 (oiskohan mallia 2015) ei laske
- linkkiä
Mul ei oo tota samaa puhelinta mut pikaisella googlauksella löyty englanniksi ohjeet miten sen laskurin saa pois päältä (olettasin et toi Edge ei mallina eroa niin paljon S6:sta etteikö se toimisi siinäkin) niin ei tarvii uutta puhelinta ostaa:
httpsoogle.fi/amp/androidflagship.com/12870-disable-pedometer-galaxy-s6-edge-s-health/amp
Tsemppiä! - heinänteko
Minulla Nokia 1100 eikä se ole ikinä laskenut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813