Vapaiden naisten tasosta

Kiltti-Ja-Kunnollinen

Kokemukseni on lähinnä 30 naisista, joten nuoret palstanaiset voi jättää lukematta.

Vapailla markkinoilla voi toki olla fiksujakin naisia , mutta netti ym.deiteistä heitä ei löydä. Jos nettideittifoorumille tai vaikka facen sinkkuryhmään ilmestyy aivan tavallinen, tavallisen ulkonäön omaava keskivertojärkevä nainen, niin se on jännämiesten käyttämä nainen Naisten tarjonta on niin surkeaa, ettei voi sanoin kuvata eikä kunnollisia naisia ole.

En ole ikinä livessä nähnyt niin rumia ja sen lisäksi epäsiistejä naisia, kuin esim joissain deiteissä ja facen ryhmissä on. Eikä riitä, että nää naiset on jännämisten käyttämiä ja viemäreitä, ne on vielä tyhmiä juuri ja juuri peruskoulun läpäisseitä peräkylän kurppia. Hohhoijaa.

17

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadsadsadsd

Mitä siitä? Et ole itse kelvannut koskaan kenellekään, etkä tule koskaan kelpaamaan.

• Yönäänet

Olipas kaunis naista arvostava aloitus.

• Helsingin sanomat haukkuu miehet, tämä palsta naiset.

Melko reilua?

• peräkylänkurppa

Sillehän ei voi sitten mitään. Miehen kannalta. Omalta kannalta saa ainakin elää rauhassa ilman miesten lähentelyjä. Ei käyttöä edes viemärinä. Hohhoijaa.

• ValitseParemmin

Asenteessasi mielestäni parantamisen varaa. Viesteistäsi tulee hyvin selväksi usein, että kunnioitus naisia kohtaan puuttuu. Se on iso asia kaikissa ihmissuhteissa.

• Ymmärränsyyn

Äitisi on ollut sulla paha. Paljon on pahoja isiä eikä hekään ansaitse lapsensa kunnioitusta.

• arabimies.on.mies

arabimiehet vie parhaat naiset ja tinderiin jää mitä jää

• Kaisanoasaa

Kelpuuttaisin heti vaikka jännänaisen.

• EiEkolla

Kiltit naiset eivät viihdy netti deittissä. Olet etsinyt väärässä paikassa.

• enminäainakaan

Eikä kiltit miehet.

• Tavallinen-tapaus

Höhö, Tämä elämä menee sinkkuna kokonaan. Ei ole kunnollisia naisia missään.

• Moot

Miten niin ei ole. Itse viihdyn kotikissana. Enkä todellakaan hyppää kukasta kukkaan. Haluan tutustua mieheen kunnolla ennen ku kutsun kotiini. Ensimmäiset treffit kahvilassa. Lapsista en haaveile lainkaan. Mistä löytää miehen joka hyväksyy ettei meidän perheessä synny lapsia.

• kysy.sitä
        Moot kirjoitti:

Miten niin ei ole. Itse viihdyn kotikissana. Enkä todellakaan hyppää kukasta kukkaan. Haluan tutustua mieheen kunnolla ennen ku kutsun kotiini. Ensimmäiset treffit kahvilassa. Lapsista en haaveile lainkaan. Mistä löytää miehen joka hyväksyy ettei meidän perheessä synny lapsia.

Anselmi on impo. Hän hyväksyy.

Se joka kirjoittaa sekavasti ja vain joka toiselle riville.

• viimeinenkivi

Taidat vaatia 30 neitsyttä, kuinjoku arabi...

pitää kivittää langennut nainen

Kummallista ehtanaisen ihanointia ja vissiin pienipippelisen

pelkoa vertailuun naisen exmiiehiin, joille ollaan vielpä mustixia

minusta on paempi, kun naisella on jo taitoja kotileikkeihn

olen jopa seurustellut ilotytön kaa

• Atm-tapaus

Kokematonta naista olisi ihanaa rakastella.

• SFFreud

Se on kokemattoman kanssa vaikeampaa kuin kokeneen kanssa, ainakin jos haluaa sellaista molemmille hyvää seksiä. Kokemut kun tietää jo mitä haluaa ja osaa ohjeistaa toistakin, kokematon vasta opettelee. Jos on itse kokematon, kannattaa pyrkiä ensi kertoja sänkyyn itseä kokeneemman kanssa.

• myöburu

Sinkkuna ollessa päätin kokeilumielessä laittaa profiilin nettiin. Muutamassa tunnissa tuli niin järkyttävä määrä outoja, alatasoisia, röyhkeitä tai muuten vaan käsittämättömiä yhteydenottoja, että otin profiilin pois. No muutaman fiksuimman kanssa keskustelin chatissa. Järkiään miesten kommentti oli, että hei sähän olet fiksu.... siihen se sitten joko tyssäsi heidän taholta se viestittely, tai vastaavasti miehet alkoivat yli-innokkaiksi joten katsoin parhaakseni paeta paikalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe