modukseen? Ei oo mikään pikkuhomma! Ei voi kun ihmetellä niinkin oleellista asiaa kuin polttimonvaihto ranskalaisten insinöörien järjenjuoksun mukaan huh huh...
https://www.youtube.com/watch?v=1sTry_ZhVqI
oottako koittanu vaihtaa poltinta
5
186
Vastaukset
- kökkötraktorix
Megane II on aika helppo. Turhaa on laitettu luukut sisälokasuojaan, ei tarvitse sotkea käsiään, kun ottaa pissapojan putken ja paisuntasäiliön letkun irti. Ei pidä kuitenkaan unohtaa sitä letkua pois. Ajoin 50 km letku irti ja se letku roiski jääähdytysnestettä sytytyspuolan päälle, joka simahti ja heitti vikavaloa. Uusi sytytyspuola korjasi tilanteen. Pitää olla huolellisempi ens kerralla.
- DGC
Minä en kokeillut tuota, otin puskurin ja umpion irti. Vaikea sanoa kumpi on nopeampi homma.
- MikäKaihertaa
Ota huomioon ettei Keskieuroopassa ole ajovalopakkoa polttimoita syömässä,
- Modus
Oikea suunnittelijan tyräys vuoteen 2007 saakka,tosi kinkkinen vaihtaa polttimot umpioon ainoastaan parkit ritilät irroittamalla onnistuu kuten etu-umpion vilkut konehuoneen puolelta,päävalot ison purkamisen jälkeen.
Sanoisin että ilman nosturia maatasossa ei kyllä kaikilta onnistu vaan nosturille menee,ei kannata suinpäin mennä vaihdattamaan tuntemattomalle korjaamolle voi tulla reipas lasku kannattaa hakea jos mahdollista tuttu korjaamo ja sopia hinnasta työn kuvauksella,moni korjaamo ei tunne Moduksen vaihtotyötä yhden ohjeajan näin korjaamolla ja oli 2 h.Tiedän myös tapauksen kun oli eräästä Moduksesta sammunut parkki niin koko keula avattiin ja kuluja tuli. - sellainenOnMaailma
No eipä ole ainoa automerkki ja malli jossa tuo on ongelma. Onneksi nyt on päiväajoiledit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748