oottako koittanu vaihtaa poltinta

satojeneurojenvaihto

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kökkötraktorix

Megane II on aika helppo. Turhaa on laitettu luukut sisälokasuojaan, ei tarvitse sotkea käsiään, kun ottaa pissapojan putken ja paisuntasäiliön letkun irti. Ei pidä kuitenkaan unohtaa sitä letkua pois. Ajoin 50 km letku irti ja se letku roiski jääähdytysnestettä sytytyspuolan päälle, joka simahti ja heitti vikavaloa. Uusi sytytyspuola korjasi tilanteen. Pitää olla huolellisempi ens kerralla.

• DGC

Minä en kokeillut tuota, otin puskurin ja umpion irti. Vaikea sanoa kumpi on nopeampi homma.

• MikäKaihertaa

Ota huomioon ettei Keskieuroopassa ole ajovalopakkoa polttimoita syömässä,

• Modus

Oikea suunnittelijan tyräys vuoteen 2007 saakka,tosi kinkkinen vaihtaa polttimot umpioon ainoastaan parkit ritilät irroittamalla onnistuu kuten etu-umpion vilkut konehuoneen puolelta,päävalot ison purkamisen jälkeen.
      Sanoisin että ilman nosturia maatasossa ei kyllä kaikilta onnistu vaan nosturille menee,ei kannata suinpäin mennä vaihdattamaan tuntemattomalle korjaamolle voi tulla reipas lasku kannattaa hakea jos mahdollista tuttu korjaamo ja sopia hinnasta työn kuvauksella,moni korjaamo ei tunne Moduksen vaihtotyötä yhden ohjeajan näin korjaamolla ja oli 2 h.Tiedän myös tapauksen kun oli eräästä Moduksesta sammunut parkki niin koko keula avattiin ja kuluja tuli.

• sellainenOnMaailma

No eipä ole ainoa automerkki ja malli jossa tuo on ongelma. Onneksi nyt on päiväajoiledit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe