Nainen hyvää iltaa sinulle! :)
Pöö iltaa Neiti
10
370
Vastaukset
- KohteliaanPidättyväisest
Kaasarille kohteliaan pidättyväisesti myös miellyttävää iltaa.
- aitoriitta
Hyvää iltaa. Toivoin, että sulta ei enää näitä viestejä tulisi mutta kai niitä vielä tulee. Olen ihan hyvällä mielellä. Asiat menevät nyt oikeaan suuntaan. Miestä odotan jo kotiin tulevaksi matkalta. On ikävä. On kiva olla välillä yksin mutta on kiva kun joku on kotona. Kokeilisit joskus. Töissä olen vähän hajamielinen mutta ehkä tämä tästä tasaantuu ja jää pois. Sinulle toivon kaikkea hyvää vaan.
- Etoleneiti
Et ole neiti!
Ja näytät muutenkin vastailevan joka aloitukseen.
- Ikmnh
Hyvää Yötä ja pöö takas!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Pitääkö mulla olla viel mies vihaa...
Mut mul on jo parempi olo...
Netti on tosi kiva saa purkaa itseään..
Paha ei jää sisään...
Se on sääli kun jotkut vihaa kuukaus kaupalla...
Niiden sielu palaa...
Iltaa ja öitä pöitä...ihanii unii...🍀♥😢👍🌻💤🌃 Naiselle öitä! :)
- aitoriitta
Kiitos sinullekin hyviä unia. On kiva kun toivottelet ja minäkin saan toivotella. Näin vähennämme yksinäisyyttä. Toivottavasti sinun asiasi selviävät tavalla joka on sinulle mieluinen. Meidän välimme on nyt aika seesteinen eikö olekin. Emme halua pahaa toisillemme vaan pidämme toivoa yllä. Minusta on mukavaa, että olet olemassa vailla sen kummempia päämääriä. Tarvin kyllä sua jotenkin mutta toivottavasti et koe sitä painostavana. Luulen, että meillä on nyt päämäärä selkeänä. Päämäärä on meidän molempien hyvinvointi. Toivottavasti sinulla on huomenna hyvä päivä ja kevät taas etenee🙂
- monikaatiedä
Mitä pöö tarkoittaa, että pöööö
- paskakyökkipsykka
pööiltaakaasuläppä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191