Kolminaisuusoppi on nykyään hyökkäyksen kohteena enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Erityisesti islam, feminismi, Jehovan todistajat ja unitaarit hyökkäävät voimakkaasti Jumalan kolmiykseyttä vastaan. Kuitenkin hyvin harvat uskovat nousevat puolustamaan kolminaisuutta, eli Jeesuksen jumaluutta ja ihmisyyttä - sekä Pyhän Hengen jumaluutta ja persoonallisuutta.
Seuraavassa suomentamassani puheessa David Pawson opettaa kolminaisuudesta, käyden läpi Raamattua ja Seurakunnan varhaisimpia vuosisatoja, sanoen: "Toivon vahvistavani teitä, pystyäksenne puolustamaan kolminaisuutta näiden kahden puheen jälkeen. Sillä ainoa todellinen puolustus tätä hyökkäystä vastaan on se, että uskovat ajattelevat selkeästi siitä mihin uskovat, pystyäkseen puhumaan siitä, ja puolustamaan pyhille annettua uskoa. Mihin Raamattu kehottaa (Juud. 1:3)."
Mitä Raamattu sanoo kolminaisuudesta:
https://www.youtube.com/watch?v=2GgPJHtKTRc
Jeesus on todella tosi Jumala, ja tosi ihminen
5
520
Vastaukset
- ontuvapuujalka
Tuo haisevan sillin kuva jo todistaa minkälaisesta porukasta on kyse. Kovin on palsta
mennyt yksipuoliseksi. Terroristien oma palsta, jossa ei hyväksytä muiden mielipiteitä. - MedianEdustaja
Ja sinä olet todella tosi kännissä?
- Paavalimarkkinamies
Ei auta kirkon perustamat dogmit, eikä varhaiset vuosisadat vaan pitää mennä jeesuksen aikaan ja unohtaa jopa Paavalin mainostekstit pakanoille.
- Kirjakääröt
1Tim.6:16 Biblia (1776). Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Kirjoitetaan: iankaikkinen.
- Jobinpostia
2Moos.20:3 5Moos.5:7. 32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893