Tänään olin Kolsan koululla viettämässä Songkram juhlaa Thaimaalaisten kanssa. Paikalla oli myös pari munkkia keräämässä rahaa thai teppelille. Väkeä oli vauvasta vaariin. Iloisia ihmisiä sata määrin. Tulipan syötyä taas Thai ruokaa vatsa täyteen.
Ulkona oli kirpputori, jossa oli myynnissä kaikenlaista Thai tavaraa ja hyvää Thai ruokaa. Itse lisäsin keittoon vähän liikaa tulista maustetta, silmät vuosivat vettä, mutta keitto oli hyvää.
Viehättävät Thai Ladyt esittivät erittäin kauniin Thaimaalaisen tanssin jota kelpasi katsella ja kuunnella musiikkia.
Songkram juhla Suomessa
5
311
Vastaukset
- kielen.huoltaja
Thaimaanystävä kirjoittaa juhlan nimenkin väärin. Se on Songkran.
- kelonnion
Tuusulan sivistystoimi kiittää tyytyväisiä osallistujia.
- lapin.poliisit
Vai niin. Luulin, että Kolsa on jossain Lapissa.
- Bualoij
Onko kellään videota u tubessa tuosta juhlasta? Laittaa tänne tietoa.
- UpeatJuhlat
Kiitos juhlista. Ensi vuonna uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748