Tein ite korviksen reijät (noin 4 reikää) ja pari niist tulehtunu, on tosi kipeet ja vähän märkii.
Mietin että tossa sen jälkeen ku ne alkoi tulehtumaan mulla on ollu tosi huono vointi niiku ; oksettaa, kuumetta.. Nii ja nämä korvikset mitkä laitoin, on iha perus metallii tai sellast, Mä kyl puhdistin nää iha hyvi kai.. Oon varmaa iha hölmö, mut onks mahdollist et ois verenmyrkytys?
verenmyrkytys???
littleting
2
1158
Vastaukset
Siis voiko tulehtuneesta korvanreijäst tulla verenmyrkytys??
- Demoni
Ei ikinä, ei siis ikinä, todellakaan saa ottaa tollasen takia itte reikii. Aina täytyy menmä hakemaan, siis ihan lii,eeseen. Oma on viks, eli selvitäppä itse. Itse oletkin tuon, ihan luule ittelle aiheuttanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327