Wow, minkä jalat alta vievän orkun taas dildoltani sain. Ensin vähän treeniä&kiihotusta kuulilla, että pysyy paikat kunnossa..jos joskus vaikka vielä aitoa sais ;) ja dildo hoitikin homman loppuun. Ne ei vedätä 100-0 ja käy tunne-elämän päälle (kuten exä), ja tyydytys taattu juurikin niin usein kun panettaa:)
Lelut korvaa
7
2965
Vastaukset
- aito-ei-vibraa
Tuo on huoletonta turvaseksiä ... ainut teoreettinen haitta runsaassa vibrojen käytössä voi olla teknokoukku, eli se että aito ei sitten annakaan vastaavia vahvoja tuntemuksia mihin on leluilla tottunut, vaikka 'aidon' kanssa puuhastellan paljon muutakin nautinnollista. Aiheesta on ollut tutkimuksiakin.
- kokenut38
kyllä , se hieromasauva on turvallista ja sillä saa lähes aina seksintarpeen tyydytettyä haluamallaan tavalla. yleensä saan ilman erityistä vaivannäköä ja vain kiihottumisvaihe tarvitsee hieman aikaa.
Moi.minulla oli tänään ilo korkata naapurini perse.niina dildotti ensin persettään ja sitten nussin sitä kunnolla perseeseen.jos naiset haluaa vaihtaa runkkauskuvia niin laittakaa postia tulemaan.
Aloittaja !!!!! Jos / kun tykkäät ko.toiminnasta,niin voinko olla avuksi,ns."koneenkäyttäjänä " ??????
- IhanastiTäytetty
Minä sain ihanasti mielettömät orgasmit eilen ja tänään leluilla myös! Pumpattava tappi pepussa ja isohko dildo pimpissä. Vielä kun olisi tuota dildoa saanut liikuteltua kunnolla samalla kun sormin hieroin klitoristani. Se osuu ihanasti seinämiin kunnon ihan täysi, squirttaaminen oli todella lähellä mutta ei liikettä riittävästi. Eilen sain 3 peräkkäin, tänään oli niin voimakas että yhteen jäi.
- Latelatelate
Onneksi on lelut keksitty.Yksinäisille mutta kivaa myös kumppanin kanssa.Yöpöydän laatikko on jo täynnä yhtä jos toista huippukivaa.
- Tekla
Piristää myös parisuhdetta! Yhdessä tehtiin ostoksia Huippukivasta.Saatiin myös ilmaistuote,huippukiva keksintö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047