Kuinka monta harjaa hevosella kuuluisi olla ja minkälaisia? Heppa on 155 cm suokki!
Minkälaisia harjoja?
5
791
Vastaukset
- Anhessa
Minulla ei ole suokkia vaan puoliverinen mutta meillä pärjätään hyvin pehmeällä harjalla, juuriharjalla ja pölärillä. Ei hevonen joka ruumiinosaan eri harjaa tarvi.
Lisäksi meillä on kumisuka ja kiviharja. - Mörrinkäinen
Minulla on mammuttikarvainen suokki, ja harjavarastoon kuuluu juuriharja, pöläri, kumisuka ja kiviharja, niillä on menty ja hienosti on pärjätty.
Mutta kaikkein paras apu tuon karvapallon karvan pitämisessä siistinä on - usko tai älä - pölynimuri. Sillä lähtee pölyt karvanjuuresta silloinkin kun harjat eivät enää pääse paksun karvapehkon läpi. Heppakin tykkää kun kutiseva pöly lähtee oikeasti pois eiokä vain siirtyile paikasta toiseen kuten harjatessa helposti käy. - Taavetti123
Kiitos vastauksista
no hevosella ainakin kavioharja kovaharja ja pehmeä harja
- Tankkaaja22
Hoitsullani on pöläri, kova harja, piikkisuka, kaviokoukku ja pääharja. Noilla pärjätty hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299