Aamuinen suuseksi sai aikaan niin ison eron suhteessa eiliseen. Tänään rakastuin mieheen joka osaa syväkurkku tekniikan ja alistuvasti tarjoaa suuseksiä heti aamusta. Olen itse lähes 200-kiloinen ukon kepakko ja nautin suuresti siitä kun saan nuoremman ja laihemman herkku peban palvelemaan minua tarjoten seksuaalista mielihyvää.
Suihinotto teki vaikutuksen
Muskelisulo.poika
4
2967
Vastaukset
- Kupinkääntäjä
Oletko laulaja? Nehän on tunnetusti homoja,, äänihuulia kun ky..vä..ä aukaisee se kuulemma saa aikaan hyvän soinnin.
- imutusimu
Haluaa myös !!!!
- imenimutan
Minullekkin !!!!
- Nikkenikke
200 kilosen ukon kepakko on niin syvällä läskissä että ei sillä mitään tee. Eihän se ole sitä edes itse nähnyt vuosikausiin ha ha. Ja ne läskien välit haisee. Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813