Hei! En tiedä yhtään mihin voisin ottaa yhteyttä tämän asian tiimoilta mutta minun on kuitenkin pakko avautua edes tänne.
Ongelmanani on siis seksuaalinen suuntatumiseni jota vanhempani eivät hyväksy. Kertovat kyllä rakastavansa minua ihmisenä mutta eivät omana lapsenaan. He halveksivat ja haukkuvat minua toistuvasti. Viikonlopun aikana sain taas kuulla kaikkea p*skaa heiltä. He kutsuivat minua mm. "umpiheteroksi" sekä "suvun mustaksi lampaaksi". Niin, vanhempani, tai siis isäni, ovat homoseksuaaleja jo kolmannessa polvessa.
Miten saisin vanhempani hyväksymään heterouteni?
Seksuaalinen suuntautumiseni ongelmana
epätoivoinen-mies
2
1015
Vastaukset
- huono-sensuuri-
Ensimmäisessä vastauksessa ei ollut mitään sääntöjenvastaisuutta. Ehdotin vain samaa käytäntöä kuin jos syrjitään homoja. Niille neuvotaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, kuinka itsensä voi tuhota ja tuomita.
toivotaan, että vanhempasi kuitenkin jossain vaiheessa hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Minunkin vanhemmat ovat sen hyväksyneet aikoinaan todella hyvin :)
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022