olin metallialan työssä vuokrafirman kautta n 3kk ja tuli lomautus tunnin varoitusajalla.. kuukausi lomautuksen jälkeen sain töitä toisen vuokrafirman kautta saman alan töistä, sain myös koroteettua palkkaani edellisen työpaikkani palkasta. Kerkesin olla viikon töissä niin edellisen (lomautetun firman vuokrafirmasta) soitettiin että nyt alkais hommat taas viikon päästä,. kerroin että kerkesin aloittaa juuri toisessa paikassa että ilmoitan viikon sisällä. nykyinen työpaikkani lupasi alustavasti vain 2kk:n ajalle töitä mutta sanoivat kyllä että mahdollisesti jatkuisi.. mutta tuntuu että aika arpapeliä on joka firmassa sama mitä puhutaan työn kestävyydestä..
viihdyin molemmissa yrityksissä ihan hyvin ja mietin nyt että kumpaan sitten jäisin, nykyisessä parempi palkka , niin ajattelin joka tapauksessa kysyä samaa korotusta vanhastakin paikasta jos sinne palaan. onko se vielä ok toimintaa minulta tai mitä muuta minun kannattaisi yrityksiltä kysellä ja mitä ei kannata tehdä että mahdollisesti voisi jatkossakin kyseisiin yrityksiin viellä päästä ?
2 päällekkäistä työtä
kake7522
1
343
Vastaukset
- eiooook
ei ole ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032