Minulla on varmaan aika uniikki ongelma.
Tanssin hyvin, jopa niin hyvin että tämä saa naiset kiinnostumaan minusta. En vain tajua yhtään mitä minun tulisi tehdä. Vaihtoehtoisia malleja naisten käytöksessä on oikeastaan kaksi.
1)Nainen tulee tanssimaan eteeni selkä minuun päin.
2)Nainen tulee eteeni seisomaan ja vilkuilee minua.
Mitä näissä tilanteissa odotetaan miehen tekevän? Olen vain erittäin hämmentynyt kun on kaikkia Rebecca Watsoneita joka vertaa naisille puhumista raiskaukseen. Sitten on nämä "Stop lääpinnälle"- ja "#MeToo"-kamppanjat joissa naiset ovat melko selväsanaisesti ilmoittaneet että eivät halua että miehet tekevät heille mitään. Mikä siis on PC (Politically correct) tapa lähestyä naisia kun he kerta näköjään jättävät tuon lähestymisen hoitamisen sittenkin miesten tehtäväksi?
Baariongelma naisten suhteen
Sikamaster
3
1086
Vastaukset
Kohdassa kaksi siis nainen seisoo selin minuun...
Ei ole olemassa mitään tapaa, joka ei ole #MeToo.
Kun ymmärrät tämän, saatat ymmärtää vaihtoehtosi.- saaritsa
Tää oli hyvä😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337