Jyväskylän yliopisto on todennut, että perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaaren gradu sisältää merkittävässä määrin plagioitua aineistoa. Gradu ei täytä tieteellisen julkaisun kriteerejä.
Jyväskylän yliopisto ei kuitenkaan aio mitätöidä Huhtasaaren tutkintoa.
Laura Huhtasaaren gradu plagiaatti
70
4791
Vastaukset
- tosivesi
"Gradu ei täytä tieteellisen julkaisun kriteerejä."
Miksi valehtelet tällaista, ei sellaista päätelmää esitetty.
Onko sinulla jokin poliittinen agenda levittää valetietoa aloituksessasi??- Kopio-Laura
Kun ei täytä. Tieteelliset julkaisut on tehtävä moraalisesti kestävästi. Kerran petosnainen aina petosnainen.
- poliittinenkuolema
Kyllä on se on erikseen lisätty nyt Huhtasaaren graduun, että sen lukevat voi huomata sen olevan osin kopioitu vastoin hyvää tieteellistä tapaa..
- kr0psu
Kopio-Laura kirjoitti:
Kun ei täytä. Tieteelliset julkaisut on tehtävä moraalisesti kestävästi. Kerran petosnainen aina petosnainen.
No kyllä nyt kansan MORAALI romahtaa ja mielivalta koittaa....:P
- eipäpukkaakaa
petostapukkaa kirjoitti:
Vain osin, kuten moni muukin.....on siis eri asia kuin aloittajan väärä väite..
- HaluatkoOstaaTutkinnon
Nynny Niinistö salailee ja piilottelee omaa "gradu-sepustustaan".
Kukaan ei ole sitä nähnyt!
Jostain vain ilmestyi asiakirja että sellainen muka jossain olisi.
Tutkikaa muutkin poli-pelle-tikot.
Pahasikapaskapossukerho kun kirjoittelee tutkintojakin toisilleen.
- P.Öhkiäinen
Käykääpä myös haastattelemassa Pro-Gradu Jari Vileniä. Tämä kokoomuslainenhan aikoinaan tuli kuuluisaksi myös plagioinnista.
- SamatSäännötJepulisJee
Juu ja eipä toi näytä itse yliopistomaailmassakaan olevan mikään este ylenemiselle toi plagiointi? :/ Oulun yliopiston dosentti Edward Duttonkin jäi kiinni Pro Gradu plagioinnistaan, mut eipä tolle näyttäny siitä mitään seuraamuksiakaan tulevan!? :/ Kaipa toiki jamppa on jo professorina jossain yliopistossa? Mut auta armias jos jäät kiinni lunttaamisesta peruskoulussa! :)
- Katalainen100ProsHUIJARI
Katala Katalainen väärenteli asiakirjoja.
Väärennysprosentti 100%.
Kaikki tuohon Katalaan huijariin liittyvä täytyy tutkia.
Äijäpaha lopuksi läpivalaisuun ja lihamyllyn läpi, onko joku Alien, kun se haluaa tuhota Euroopan. - HeiMeVäärennetäänTienata
Sehän Katainen väärensi jopa toisten kokoomuslaisten allekirjoitukset.
Hei, me tienataan tällä....
- EttäNäinMeillä
Juu ja Vilenistä vielä sen verran, et sen gradussa oli plagiointia jopa PUOLET! Siinä missä Huhtasaarella sitä löyty joku 10 %. Ja oikeestaan Huhtasaaren ainoo synti oli et se ei ollu käyttäny riittävästi viittauksiaan omassaan noihin muihin graduihin. Missään vaiheessahan se ei o väittänytkään et ne olis ollu sen itse kirjoittamiaan. Ja muutenkin koko show on ihan silkkaa persu-ajojahtia, koska jos Huhtasaaren gradussa on epäselvyyksiä, iin kuin pimeä toimittajan pitää olla, että syyttää noista sit Huhtasarta ITSEÄÄN, koska pitäis noloimmanki toimittelijan tässä maassa sentään SEN verran tietää, et ei Huhtasaari ITSE tarkasta graduaan, vaan jos joku on virheen tehny, ni se on se proffa ja kukalie muu tarkastaja joka sen gradun on liiallisesti tai virheellisesti plagioituna läpi päästänyt! :/ Kuten pääsi muuten Vilenikin. Ja joka ei muuten saanu myöskään mitään sanktioita omasta väärennöksestään! :/
- Kopio-Laura
Onko Lauran utareetkaan aidot?
- JetLiOnMies
On ne ihan yhtä aidot, kun Li Anderssonnin kivekset!
- sesiitä
Huhtasaaren gradun uudelleen arvioinnin teki ulkopuolinen emeritus professori Jarkko Hautamäki, Helsingin yliopisto.
Gradusta ei löytynyt plagiointia. Pienenä virheenä oli se, että lainausten alle ei laitettu heti viitteitä, vaan viittet ovat gradun loppuosassa olevassa kirjojen kirjallisuusluettelossa.
Kirjoitus tyyliä on käytetty ja hyväksyttävä varsinkin siihen aikaan, kun gradu on tehty! No nyt kyllä valittajia itkettää taas! - lkhlö
sesiitä kirjoitti:
Huhtasaaren gradun uudelleen arvioinnin teki ulkopuolinen emeritus professori Jarkko Hautamäki, Helsingin yliopisto.
Gradusta ei löytynyt plagiointia. Pienenä virheenä oli se, että lainausten alle ei laitettu heti viitteitä, vaan viittet ovat gradun loppuosassa olevassa kirjojen kirjallisuusluettelossa.
Kirjoitus tyyliä on käytetty ja hyväksyttävä varsinkin siihen aikaan, kun gradu on tehty! No nyt kyllä valittajia itkettää taas!Tuota et usko itsekään vai oletko persu. Parane pian.
Tyyli tai hyväksyttävyyden määritelmä ei ole muuttunut mihinkään. Huono selitys... puuttuu enää että syy vieritetään jotenkin mamujen niskaan. Sopisi niin tyyliin. - TäyttäPotaskaaKirjoitat
lkhlö kirjoitti:
Tuota et usko itsekään vai oletko persu. Parane pian.
Tyyli tai hyväksyttävyyden määritelmä ei ole muuttunut mihinkään. Huono selitys... puuttuu enää että syy vieritetään jotenkin mamujen niskaan. Sopisi niin tyyliin.Kyl maar määritelmät ovat muuttuneet. Tutkihan lähteitäsi tarkemmin.
- SuvakkiNytVaanOn
Alottajaa taas suosittelisin olemaan sortumatta juuri samoihin asioihin joista itse syyttää Huhtasaarta! :)
1. Kiinnittäisin sinuna enemmän huomiota luetun ymmärtämämiseen, ja varsinkin oikein ymmärtämiseen! :)
2. Samoin sun kannattais viittaamissasi asioissa käyttää lähdelinkkejä tai -viittauksiaa, koska just niistähän sä Huhtasaartakin parjaat! :)
3. Ja viitasessasi noihin, kannattais viitata OIKEIN ja oikeilla sanamuodoilla, koska sitä sä et selkeesti tee, vaan oot jättäny jotain oleellisia asioita noista pois!
Sillä Huhtasaaren grasua EI OLE tutkinu Jyväskylän yliopisto, vaan Helsingin yliopiston professori Jarkko Hautamäki samaisen instansiin koulutuskeskuksesta. Jonka perusteella sit Jyväskylän yliopiston REHTORI, ei koko yliopisto, on antanu sitten siitä lausunnon, joka on vain vähän sinnepäin mitä itse väität!
"Rehtorin [Keijo Hämäläinen, JYO] päätöksessä sanotaan, että Huhtasaaren pro gradu -työssä ei ole kaikilta osin noudatettu hyvää tieteellistä käytäntöä.
Huhtasaaren lopputyö sisälsi _joitakin_viittauksia muiden tekemiin tieteellisiin tutkielmiin siten, ettei hän kirjoittanut kohtiin lähdeviitettä.
Päätöksessään rehtori Keijo Hämäläinen toteaa, että kyseiset suorat lainaukset olisivat olleet työn tarkastushetkellä vaikeasti havaittavissa.
Viitteittä tehdyt lainaukset rajoittuvat työn _kirjallisuusosioon_ [siis juuri siihen osioon, joka käsittelee nimenomaisesti MUIDEN kirjoituksia!] josta ne muodostivat _noin_10 prosenttia. Empiirisessä aineistossa _eli_Huhtasaaren _omassa_tutkimustyössä_ei_ollut_merkkejä_plagioinnista.
Loukkaus _ei rehtorin mukaan _ollut_laaja_eikä_erityisen_vakava, eikä epäilyä laajemmasta vilpistä syntynyt.
Esiselvityksen teki ulkopuolisena asiantuntijana professori emeritus Jarkko Hautamäki Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskuksesta."
Mutta täähän on jo ilmeisesti jokaiselle meistä ilmiselvää, et maailmassa on se aikuisten oikea totuus, ja sitten tämä ns. suvakin totuus. Joista toi jälkimmäinen on varsin venyvä käsite! :)- Suomen.Kusetus.Ensin
"1. Kiinnittäisin sinuna enemmän huomiota luetun ymmärtämämiseen, ja varsinkin oikein ymmärtämiseen! :) "
Nyt taidan olla suvakki, kun "ymmärtämämiseen" katkesi mun analyysi sun kirjoitustaidoista, joten en viitsi puuttua siihen, ettei ja-sanan eteen tule pilkkua.
Turhaa shaibaa varmaan loppukin teksti, josta puuttui konteksti. - SuvakkiNytVaanOn
Suomen.Kusetus.Ensin kirjoitti:
"1. Kiinnittäisin sinuna enemmän huomiota luetun ymmärtämämiseen, ja varsinkin oikein ymmärtämiseen! :) "
Nyt taidan olla suvakki, kun "ymmärtämämiseen" katkesi mun analyysi sun kirjoitustaidoista, joten en viitsi puuttua siihen, ettei ja-sanan eteen tule pilkkua.
Turhaa shaibaa varmaan loppukin teksti, josta puuttui konteksti.Voi HÄRREGYYD!? Meninkö laittamaan YHDEN AINOAN PILKUN väärään paikkaan!? No voi voi! :) (Oliks se sun mielestäs AINOA virhe mitä tosta löytyis!? :D No sit sulla TODELLAKIN on tekemistä luetun ymmärtämisen, ja suomen kielen suhteen ihan yleensäkin, kanssa! ;)
annas ku mä itekin yritän? ;)
grasua=gradua
tutkinu=tutkinut
instansiin=instanssiin
sit=sitten
on antanut sitten siitä = paremmalla suomella pelkästään: on antanut siitä
joka on vain vähän sinnepäin mitä itse väität = sinnepäin ja mit välii kuuluisi "siitä"
- ja nää kaikki vaan YHDESTÄ AINOASTA kappaleesta! ;) :P
Eli: Jos sun ymmärrys löys tosta vaan yhen ainoon pilkkuvirheen, niin ehkä sun kannattais pyrkiä laajentamaan sitä ymmärrystäs?
Mut: Meikä ny kirjottaa miten kirjottaa, ja mul ei o minkäännäköstä yliopistotaustaa takana, joten se ilmeisesti mulle sallittakoon? Ja ennenkaikkea, mä paskat nakkaan jos mä jossain vitun forumilla typåilen ja kirjotan vähä heikompaa suomea, koska mä sentään osaan kirjottaa myös paljon parempaakin suomea tarvittaessa, ja sentään TIEDÄN et missä kohtaa mä mokailen! :P :D
Toisaalta jos sun mielestäs pelkkä yksittäinen kielioppivirhe pilaa jokaikisen kirjoituksen, niin: Sun ei juurikaan sit kannata luottaa ainoaankaan suvakkimedian säveltämään artikkeliin, koska niistä vasta noita LÖYTYYKIN! Ja nimenomaan NIITÄ JUURI kirjottelevat yliopistokoulutetut henkilöt, joilta olettais edes suomen mielen hyvää hallintaa, koska heille juuri siitä MAKSETAAN!
Mut: Jokai taaplaa tavallaan, ja onhan se vaikeaa perustella suvakkikuplansa paikallaanpysymistä ellei sen perusteeksi keksi mitä tahansa noloimpaakin tekosyytä! ... kuten kielioppi! - Suomen.Kusetus.Ensin
SuvakkiNytVaanOn kirjoitti:
Voi HÄRREGYYD!? Meninkö laittamaan YHDEN AINOAN PILKUN väärään paikkaan!? No voi voi! :) (Oliks se sun mielestäs AINOA virhe mitä tosta löytyis!? :D No sit sulla TODELLAKIN on tekemistä luetun ymmärtämisen, ja suomen kielen suhteen ihan yleensäkin, kanssa! ;)
annas ku mä itekin yritän? ;)
grasua=gradua
tutkinu=tutkinut
instansiin=instanssiin
sit=sitten
on antanut sitten siitä = paremmalla suomella pelkästään: on antanut siitä
joka on vain vähän sinnepäin mitä itse väität = sinnepäin ja mit välii kuuluisi "siitä"
- ja nää kaikki vaan YHDESTÄ AINOASTA kappaleesta! ;) :P
Eli: Jos sun ymmärrys löys tosta vaan yhen ainoon pilkkuvirheen, niin ehkä sun kannattais pyrkiä laajentamaan sitä ymmärrystäs?
Mut: Meikä ny kirjottaa miten kirjottaa, ja mul ei o minkäännäköstä yliopistotaustaa takana, joten se ilmeisesti mulle sallittakoon? Ja ennenkaikkea, mä paskat nakkaan jos mä jossain vitun forumilla typåilen ja kirjotan vähä heikompaa suomea, koska mä sentään osaan kirjottaa myös paljon parempaakin suomea tarvittaessa, ja sentään TIEDÄN et missä kohtaa mä mokailen! :P :D
Toisaalta jos sun mielestäs pelkkä yksittäinen kielioppivirhe pilaa jokaikisen kirjoituksen, niin: Sun ei juurikaan sit kannata luottaa ainoaankaan suvakkimedian säveltämään artikkeliin, koska niistä vasta noita LÖYTYYKIN! Ja nimenomaan NIITÄ JUURI kirjottelevat yliopistokoulutetut henkilöt, joilta olettais edes suomen mielen hyvää hallintaa, koska heille juuri siitä MAKSETAAN!
Mut: Jokai taaplaa tavallaan, ja onhan se vaikeaa perustella suvakkikuplansa paikallaanpysymistä ellei sen perusteeksi keksi mitä tahansa noloimpaakin tekosyytä! ... kuten kielioppi!"ymmärtämämiseen" se katkesi ;D ja nauru alkoi... varsinkin tuosta jälkimmäisestä ugalabugala- primitiivireaktiosta kun tarkensit vielä.
Mutta siis kiinnitä huomiota
"ymmärtämämiseen"
"ymmärtämämiseen"
"ymmärtämämiseen"
huomaatko sanassa mitään erikoista? - SuvakkiNytVaanOn
"ymmärtämämiseen" se katkesi ;D ja nauru alkoi... varsinkin tuosta jälkimmäisestä ugalabugala- primitiivireaktiosta kun tarkensit vielä.
"ymmärtämämiseen"
"ymmärtämämiseen"
"ymmärtämämiseen"
huomaatko sanassa mitään erikoista?En.
Ja nyt kun on päästy kirjoitusvirheistä ja kieliopista yhteisymmärrykseen, niin osaisitkohan sä jossain vaiheessa kommentoida itse asioitakin joita toin esille? :) Vai meinasitko tyypilliseen suvakkitapaan puhua pelkistä lillukanvarsista etkä itse lillukoista ollenkaan? :) - PikkuSieluinenPelle
"ymmärtämämiseen" se katkesi ;D ja nauru alkoi... varsinkin tuosta jälkimmäisestä ugalabugala- primitiivireaktiosta kun tarkensit vielä.
"ymmärtämämiseen"
"ymmärtämämiseen"
"ymmärtämämiseen"
huomaatko sanassa mitään erikoista?Ja sie se jaksat viljellä olkiukkoja. Eli kääntää huomion muualle omasta, asiasisällöltään virheellisestä kirjoituksestasi. Virheellinen sisältö on nääs paljon pahempi moka kuin muutamat oikeinkirjoitusvirheet.
Me toiset jaksamme kyllä poimia asian tekstistä kuin tekstistä - jopa noista sinun valheita tihkuvista kirjoituksistasi. - Perssu.krijotaa.huvi
Opetle persu nzati kitotaa ennenkuin kirotat vitu.
- SuvakkiNytVaanOn
En.
Ja nyt kun on päästy kirjoitusvirheistä ja kieliopista yhteisymmärrykseen, niin osaisitkohan sä jossain vaiheessa kommentoida itse asioitakin joita toin esille? :) Vai meinasitko tyypilliseen suvakkitapaan puhua pelkistä lillukanvarsista etkä itse lillukoista ollenkaan? :)Mut jatketaas vielä teidän suvakkien arvostaman YLEn ammattitoimittajien ammattitoimittamisesta!? :)
YLE uutisoi tänään:
"Marokkolaismiestä syytetään kahdesta terroristisessa tarkoituksessa tehdyssä murhasta ja kahdeksasta samassa tarkoituksessa tehdystä murhan yrityksestä. Mies on myöntänyt teot, mutta puolustus kiistää niiden suunnitelmallisuuden sekä terroristisen tarkoituksen."
- Eipäs myönnä!? Bounanen puolustus on jo ties kuinka monessa uutisessa ilmottanu, et se myöntää pelkästään TAPOT, tai tapon yritykset!?
Ja julkisen palvelun YLEN niin Ah tärkeä "kainalokarva" -aihe!? :P :D
"Naisten kainalokarvat tekevät särön perinteiseen kauneusihanteeseen, minkä vuoksi niiden julkinen esittely voi ärsyttää monia."
...
"Tubettaja Maiju Voutilainen julkaisi Instagramissa kuvan kainalokarvoistaan, kuva herätti jopa raivoa joissain ihmisissä."
- Leipätekstissä kainalokarvat ärsyttää (raivon voi tässä tapauksessa lienee samaistaa ärsytykseksi?) JOITAIN ihmisiä, ja alaotsikoissa jotkut ihmiset ovatkin sit jo enemmistö "monia"!?
Lisäks kannattaa lukasta toi YLEn uutissaitilla oleva syntyveeden laskun ja ilmastonmuutoksen yhteen ymppäävä aivopläjöys, jossa samalla moititaan suomalaisia (ja muita länsimaisia) liian vähäisestä syntyvyydestä, että ilmastonmuutoksesta, ja jotka TOODELLAKIN ollaan vastuussa siitä, jos täällä väki kuitenkin ennemminkin VÄHENEE, toisin kuin Aasiassa, ja varsinkin Afrikassa! Joista jälkimmäisessä väkimäärä tuplaantuu n. 10 vuoden välein!? :D Eli: Länsimaatko muka ovat vastuussa ilmastonmuutoksen etenemisestä, jos täällä nälkäset suut ennemminkin vähenee - vaikka tokikin kulutammekin enemmän, sitä en kiellä. Mut jos emme kuluttais, mitähän sillon tapahtuis maailman pörsseille? Ja kuka silloin tekis rahat ruokkia myös Afrikan nälkäänäkevät? - samalla kun juurikin Aasian ja Afrikan kasvubuumi maanosista johtuen sitä peltopinta-alaa tarvitsee lisätä!? :/ Mut syytetään nyt toki tästäkin vaan länkkäriä, jossa suunta on sentään oikea!? Hieman käänteistä, eikö?
Ja tossa siis ihan vaan 3 ensimmäistä silmään sattunutta (ne kuvalliset) YLE propagandatoimiston "uutista" jotka satuin aukasemaan! :) - KeppiHevonenKeppiHeppa
Perssu.krijotaa.huvi kirjoitti:
Opetle persu nzati kitotaa ennenkuin kirotat vitu.
Veä itezi joujoon, maanpetturipellesuvakki! :)
- Suomen.Kusetus.Ensin
En.
Ja nyt kun on päästy kirjoitusvirheistä ja kieliopista yhteisymmärrykseen, niin osaisitkohan sä jossain vaiheessa kommentoida itse asioitakin joita toin esille? :) Vai meinasitko tyypilliseen suvakkitapaan puhua pelkistä lillukanvarsista etkä itse lillukoista ollenkaan? :)Eli sinulla siis oikeasti on dysleksia?
Et osaa nähdä, mitä eroa on sanoilla "ymmärtämämiseen" (jota siis käytit) ja ymmärtämiseen? - Jokokohan
Eli sinulla siis oikeasti on dysleksia?
Et osaa nähdä, mitä eroa on sanoilla "ymmärtämämiseen" (jota siis käytit) ja ymmärtämiseen?No mikäs lexia sulla itelläs sit on, jos mä kertaalleen jo sulle vastasin että "En"? :) Sanojen ymmärtämättömyyslexua?
En!
EeÄnEn-En.
Eeeeeen!
Joon vastakohta!
Epäkyllä!
Nou, Njet, Neu, Naj, Nouv, Nietu, Nada, Noup,Neeeh, Njäääh! - Suomen.Kusetus.Ensin
Jokokohan kirjoitti:
No mikäs lexia sulla itelläs sit on, jos mä kertaalleen jo sulle vastasin että "En"? :) Sanojen ymmärtämättömyyslexua?
En!
EeÄnEn-En.
Eeeeeen!
Joon vastakohta!
Epäkyllä!
Nou, Njet, Neu, Naj, Nouv, Nietu, Nada, Noup,Neeeh, Njäääh!Noup ja Neeeh -sanojen välistä puuttuu pilkun jälkeen välilyönti.
Sivistymätöntä, pöyristyttävän sivistymätöntä, voisi jopa sanoa. Ei lainkaan sellaista tekstissänne kehumaanne: "suomen mielen hyvää hallintaa."
- SuvakkiNytVaanOn
17.4.2018 15:09
Huomatkaa hyvään graduun kuuluvat lähdeviittaus ja lainausmerkit. Ja kirjoittajan tahaton freudilainen lipsaus kirjoituksensa propagandisesta tarkoituksesta: "mielenhallinta" ;D
- Laura_haisee_pahalta
Kerran Petos-Laura, aina Petos-Laura.
- huonostiko
Miten koulussa meni tänään?
- isona.sininen
huonostiko kirjoitti:
Miten koulussa meni tänään?
Äiti sanoi, että lunttaa vaan, kun Laurakin tekee niin. Siispä katsoin naapurilta vastaukset ja kirjoitin ihan samat ja kumpikin saatiin 4- ja tukiopetusta.
Vitutti, joten vaihdoin nuorisojärjestöä järkevämpiin.
Sinisissä on tulevaisuus!
- media_venäjätrollaa
Media voisi tasapuolisuuden vuoksi hehkuttaa myös Niinistön tekemisiä. Sieltähän löytyy kaikenlaista, joka aiheuttanut myös vahinkoa suomelle.
- Hohottelija
Laura Huhtasaari ei muutenkaan ole penaalin terävimpiä kyniä. Sen hän on moneen kertaan osoittanut mm. presidentinvaalikampanjan aikana.
Haastettelija: "Mikä on kokemuksennne ulkopolitiikasta?"
Huhtasaari: "Olen osallistunut USA:n presidentin rukousaamiaiselle."
Hoh-hoh-hooo!- OTemporeOMorons
Entäs kuinka monella MUULLA rivikansanedustajana toimineella on kokemusta ulkopolitiikasta, ...tanan puupää!? :)
*hohhoijaa* indeed! :/
Etkö sä vekara ees senvertaa politiikasta ymmärrä, et kansanedustaja toimii SUOMEN SISÄISESSÄ POLITIIKASSA, eikä ulkoministeriön "erikoisagenttina"!? :/
Kas ku toi puupää-haastattelija ei kysyny keihäänheittäjältä et paljon se heittää kuulaa? :) - Suomen.Kusetus.Ensin
OTemporeOMorons kirjoitti:
Entäs kuinka monella MUULLA rivikansanedustajana toimineella on kokemusta ulkopolitiikasta, ...tanan puupää!? :)
*hohhoijaa* indeed! :/
Etkö sä vekara ees senvertaa politiikasta ymmärrä, et kansanedustaja toimii SUOMEN SISÄISESSÄ POLITIIKASSA, eikä ulkoministeriön "erikoisagenttina"!? :/
Kas ku toi puupää-haastattelija ei kysyny keihäänheittäjältä et paljon se heittää kuulaa? :)Kaikella kunnioituksella tietomäärääsi ja mahtavaa uutta nimimerkkiäsi kohtaan (pidä tuo!), keihäänheittäjien harjoitusmetodeihin todellakin kuuluu myös kuulan heitto.
- Eliitinteokset
Taitaa kuulkaa olla se paperi arvokkaampaa kuin sisältö.
- hohoijaa
Kuinkahan monessa gradussa on kannet arvokkaammat, kuin sisältö? Sitä tieteellistä tutkimusta on hyllumetreittäin yliopiston kirjastoissa, mutta vähän niillä mitään käyttöä on.
Julkkisten graduja jotkut uteliaina vilkaisee, siinä kaikki! Eikä se pelkkä gradu työpaikkaa takaa, niitä maistereita kun on liuta työttömänäkin!
- haitanneeko
Täysin merkityksetön tyyppi se Huhtasaari on muutenkin. Mitään väliä vaikka olisi antanut sen gradunsa suoraan valokopiona jonkun toisen tekemästä.
- VieläNieletSanasi
Veikkaanpa, että puhuit justiinsa itsesi pussiin. Ans kattoo...
- ValehtelijaVastuuseen
Aloittaja on saatettava vastuuseen valheiden levittelemisestä.
.
IP-osoite ylös ja haastetta perään. Näille ryssänkouhottajille ja valehtelijoille pitää saada rajat aikaiseksi.
.
Huhtasaari ei ole mihinkään syyllinen, muistakaa tämä.- oot.pikkumainen.idiootti
Jos vaikka aloittaisit iltalehdistöllä? Veikkaan että vain muutama kymmentä on tuon aloituksen lukenut verrattuna satoja tuhansia, jotka luki tuon jutun lehdestä.
- aina_voi_yrittää
Aloittaja on venäjältä, joten voi olla haastavaa.
- visiiri.suoraan
oot.pikkumainen.idiootti kirjoitti:
Jos vaikka aloittaisit iltalehdistöllä? Veikkaan että vain muutama kymmentä on tuon aloituksen lukenut verrattuna satoja tuhansia, jotka luki tuon jutun lehdestä.
Sää annoit jutusta valheellisen kuvan, jos nyt enää myönnät edes rustanneesi sen!!!!
Noloa kun pitää selittää ...........
- Prof.Puolimatka
Kasvatustieteen alalta paras kirja: K. Eppi: "Lasten kasvatus".
Aku Ankastakin tuttu. - sininen.tulevaisuus
Persut puolustelee taas yhtä petostelijaa täällä
- HarashooTavarits
Mitä petostelijaa!?
Eikös petosteluun vaadita tuomio petoksen tekemisestä, ja ilmeisesti sä et sit vaan osaa lukea, tai ymmärtää lukemaasi (pitäskö käyttää kyrillisiä kirjaimia?) jos sä et vieläkään ymmärrä et minkä tuloksen noi Huhtasaaren plagiointisyytteet sai!? :)
Jos mä lisään tohon reksin loppukaneettiin tavuviivat oikeille kohdille, niin osaisitkohan sä jo sitten? :)
"Louk-kaus ei reh-to-ri-n mu-kaan ol-lut laaja ei-kä e-ri-tyi-sen va-ka-va, ei-kä e-päi-ly-ä laa-jem-mas-ta vil-pis-tä syn-ty-nyt.
ja sama äidinkielelläs! (sori tätä mä en osaa tavuttaa)
"Оскорбление не происходило в ре-ри-ри, но существовал широкий круг неинфицированных, не-э-пай-ля-ла-ла-джем-мас-та-вил -pis-s-син работа в настоящее время." - Sampo-Terho
HarashooTavarits kirjoitti:
Mitä petostelijaa!?
Eikös petosteluun vaadita tuomio petoksen tekemisestä, ja ilmeisesti sä et sit vaan osaa lukea, tai ymmärtää lukemaasi (pitäskö käyttää kyrillisiä kirjaimia?) jos sä et vieläkään ymmärrä et minkä tuloksen noi Huhtasaaren plagiointisyytteet sai!? :)
Jos mä lisään tohon reksin loppukaneettiin tavuviivat oikeille kohdille, niin osaisitkohan sä jo sitten? :)
"Louk-kaus ei reh-to-ri-n mu-kaan ol-lut laaja ei-kä e-ri-tyi-sen va-ka-va, ei-kä e-päi-ly-ä laa-jem-mas-ta vil-pis-tä syn-ty-nyt.
ja sama äidinkielelläs! (sori tätä mä en osaa tavuttaa)
"Оскорбление не происходило в ре-ри-ри, но существовал широкий круг неинфицированных, не-э-пай-ля-ла-ла-джем-мас-та-вил -pis-s-син работа в настоящее время."Kyllä se gradu oli kopioitu vastoin tieteellistä pohjaa! Persuilla ottaa koville petokset..
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005644153.html - tietäähän-ne
Totuudessa pysyminen on niille mahdotonta.
- tätäonmenosuomessa
Tässä on kuvaus "lokakuun yllätyksestä":
https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaaren-gradua-kaytettiin-lokakuun-yllatykseen-lue-taalta-tarkasti-ajoitetun-gradukohun-synty-taustat/ - ebsoosta
Mitä tästä enää vouhottaa, vaalithan menivät jo.
- myyvätmeidätvielä
Persuja vituttaa siksi tätä täytyy pitää yllä, ne on Putinin kätyreitä!
- KohtalosiAnsaitset
myyvätmeidätvielä kirjoitti:
Persuja vituttaa siksi tätä täytyy pitää yllä, ne on Putinin kätyreitä!
Sinut nyt joutaakin myydä. Sata ruplaa kilosta olisi sopiva hinta.
- Terrafamez
Laura Huhtasaari ei tunnetusti ole penaalin terävimpiä kyniä...
- somotiinii
Onkohan Laura kommentoinut mitään nyt kun on virallista tietoa blagioinnista?
- pesunkestäviä
Persuthan niitä punikkeja on! Ulkopolitiikan kokemus perustuu rukousaamiaiselle osallistumiseen XD
- Persut-perseestä
Olisi syytä hylätä gradu ha mitätöidä tutkinto.
- perus.suomalainen
Huhtasaaren pitäisi kantaa vastuu teostaan ja ilmoittaa erostaan perussuomalaisten varapuheenjohtajan paikalta! huom. Teuvo sai kenkää, kun naisia puristeli!
- Paneskelija
Mitenkäs nyt persut suunsa panevat?
Laura Huhtasaari on aina vaikuttanut vähän hölmöltä. Nyt siitä näyttää olevan kirjallista näyttöäkin.
- umpitampio
Minusta aika lievä ilmaus "vähän hölmöltä" hih!
- aita-matalalla
Siinäpä vasta esimerkillinen opettaja.
- Luottomies
Lauraa vastaan hyökkää nikit ,jotka haukkuvat:Poliisivoimia,Armeijaa,oikeuslaitosta,Presidenttiä
.heidän tavoitteensa on saada seta homokultti valtaan Suomessa,huumeiden vapautusrintama,
Kirkoista ristipois.Tällaisia nikkejä kirjoittelee Lauraa vastaan kyllä naurattaa. - Eeeemelit
Nyt on siis näytetty, että gradusta on 80% kopioitu.
- KelvollinenGradu
Lauran gradun tutki JUUTALAINEN professori. Varmaan ymmärrät, miksi hän löytää paljon plagiaattia garusta.
.
Totuus on kuitenkin, ettei Huhtasaaren gradussa kokonaisuutena ole juuri mitään poikkeuksellista plagiointia.
.
Kyseessä on jo tunnettuun PerusSuomalaisiin kohdistuvaa ajojahtia ja vainoa, joka on kaikille Suomalaisille tuttua viimesten vuosikymmenten aikana.
.
Tälläisia propagandatutkimuksia saamme nähdä kokoomuksen ja kepulaisten toimesta heidän vallantavoittelun ja säilyttämisen vuoksi, jolla pyritään tyhmää kansaa ohjailemaan kokoomus mädättäjäpuolueiden kannattajiksi.
.
Aivopesty sokea kansa on heidän vedätettävinään. Vaikka kokoomus vie heiltä leivän suusta, niin kokoomuksen kannattaja-typerykset-idiootit menee ja äänestää niitä uudelleen ja uudelleen.
.
Oikealla asialla olevat puolueet, kuten PerusSuomalaiset ovat heille hirvittävä vastus, joista pitää levitellä kaikenlaisia valheita moraalista tippaakaan välittämättä.
.
Huhtasaari-gradu-tapaus on juuri sellainen kokoomusvalhe puhumattakaan saunajupakasta, jonka jokainen täysjärkinen näkee täysin asumiskelpoiseksi siinä määrin kuin sitä on tarvis käyttää eduskuntatyön lomassa.
- SiitäEiPäästäMihinkään
Lauran gradu on sisällöltään täyttä totta.
- SuvakinHäpeä
Mamuille se on häpeällinen totuuden paljastava, se on kirous vetelyksille kela-mamuille.
.
Siksi kyseiselle gradulle suvakit ovat hyökänneet voimalleisesti puolustaessaan mädännäistä maahanmuuttoa, jonka suvakit jo tietävät olevan itsekin täysin epäonnistunutta. Tunnustaminen on vaan niin karmaisevan kipeää ja häpeällistä.
.
Suvakeille on erittäin suuri häpeä tunnustaa, että PERUSSUOMALAISET ovat olleet ja ovat edelleenkin täysin oikeassa. - NiinpäTietennii
Olinpa tyhmä. Tietenkin koko tämä kohu oli siirtämässä huomiota itse gradun aiheesta ja sisällöstä. On ne kieroja - minkä ei pitäisi koskaan olla uutinen, mutta aina se vaan onnistuu mittasuhteiltaan yllättämään.
- pater_nosteli
Tyypillistä kiihkouskovaista toimintaa. Jeesuksen tulemista odotellessa voi käyttää toisia hyväkseen, koska kuuluu joka tapauksessa valittuihin, omasta ja äidin mielestä.
- eiyllätys
Huhtasaari huijasi ja valehteli tekemällä gradunsa kopioimalla toisilta. Tuossa taas nähtiin uskonlahkolaisten moraali ja arvot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144