Naiselle hyvää huomenta! :)
Unen rippeet painaa silmäluomia.
Keskiviikko aamua
5
4238
Vastaukset
- Voimiapäivään
Sama juttu. Heräsin liian aikaisin, eikä uni ollut muutenkaan syvää.
Huomenta kuitenkin. - Elluhalloyb
Kuokka...
Mun silmät ..niistä tulee isoja vesipisaroita..
Ei ei en minä itke...nevö...
Mä vaan niin surullinen...
Oikeesti oon ite isoin paska...mä oon tuhooja...
Mä oon tuhonnut niin paljon kaunista..
Mun elämässä niin paljon ollut kaunista...
Mutkun tuhoo..niin ei ikinä saa mitään takaisin...se mikä menee ..se on mennyt...
Vaik nauran ..kukaan ei tiedä et sydän valuu verta....nauraa vaan täytyy...ehkä hyvä...sit se sydän alkaa parantuu...
Mä vaan järkytyin..ihan tyhjästä....
Mut se oli se mun sydän...ei pää...
Mun sydän ja pää tekevät ain omaa matkaa....
Elämä on..vois se olla mulle vähän helpompaa...
Mut matka jatkuu...mut jos oisin kakskymppinen..vetäisin pään täyteen ..se olis siin...no voiha mä tehdä sen vielkiin..meibi...katotaan....😂😂😂😂😂
Nyt elämään ..mul kaikenlaista...ja se lääkäri..mul kyl vähä parempi olo...
Mut katotaan onko vikaa...joo tiedän silmä tipat pitäis ottaa..mul ne silmät..talvi tuhoo..mä kato niin paljon ulkon...
Mut sää...vietä kivä päivä..mul oikeesti ..miestä ikävä...kun sain sanoo ..ole häpi...
Mut Kuokka..nais dei....♥🌻🍀😀- Elluhalloyb
Kuokka..
Lääkäri..tippaa sinne..tippaa tänne..
Tippaa joka puolelle..
Katotaan...auttaako...jos ei sit...pestään ..
Hutkitaan..😂🌻🍀☀ Arvauskeskuksessakokävit?
Ensin tutkitaan, ja sitten vasta hutkitaan. Jos ei sauna viina auta sitten perii hauta.
Hyvää iltaa "Elluhalloyblle".😊
Neidille iltaa!😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262