- tosin mitään ohjusiskua ei tiedetä tapahtuneenkaan
Syyria onnistui taas torjumaan ohjusiskun
2
2896
Vastaukset
- MeiltähänTämäKäy
Silloin torjunta onnistuu vielä helpommin ja Tiltulauma on ekstaasissa!
Trollitehdas saanut vallan?
Ihmettelen suuresti, miten Pietrin trollitehdas on saanut näin suuren vallan tällä NATO-palstalla. Trollitehtaan väki yritti pitää hallussaan myös Karjalan palautus palstaa, mutta täydellisesti lyötyinä he poistuivat palstalta. Nyt Karjala-palstalla ei enää näy Venäjää ylistäviä valheita.
Ei kenenkään itsetunto kestä sitä, että ottaa kaikissa keskusteluissa aina köniinsä, joten ihan tavallisia haavoittuvia ihmisiä trollitehtaan kirjoittajatkin ovat. Helpoimmin trollienkirjoittajista pääsee eroon, kun osaa iskeä tarkasti siihen venäläiseen sieluun. Venäläisillä on sielussaan muutama erittäin heikko kohta, johon suoritettua iskua he eivät pysty enää rauhallisesti käsittelemään, ja silloin he häipyvät vähin äänin takavasemmalle suremaan. Vaaleissa he sitten onnettomina äänestävät Putleria, koska hän osaa jo Hitleriä paremmin lisätä venäläisten kansalliskiihkoa. Elämme todella vaarallisia aikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471