Naiselle hyvää huomenta! :)
Tänään on kai lämmin päivä.
Torstai Aamuun
13
419
Vastaukset
- Aurinkoista
Huomenta. Mitä teet tänään?
- Aurinkoista
Millaista naista ikävöit? Mitä teet viikonloppuna?
- Tunsinkuokan
Ootko kuokka Oulusta?
- Elluhalloyb
Kuokka..
Todellakin kaunis päivä tulos..
Menen enstex asiat hoitaa..ehkä sit ulos..
Katotaan..virta vie...🌈♥🌞😂☀🌻
Vietä kiva päivä...
Hymyhuulet parin löytävät...
Vasinki tälläisinä päivinä..♥
Ehkä uskallan vähän ajatellakin.🌞 - joonytonhyväkeli
Pitäisi kyllä käydä ulkoilemassa nyton hyvä keli... mutta hmm oikeastaankin joops pyöräilemällä kaupungille, pääsee helposti ja nopeasti paikkoihin vaikka varsinaisesti mitään ostamistakaan ei olisi.
Elluhalloyb kirjoitti:
Kuokka..
Todellakin kaunis päivä tulos..
Menen enstex asiat hoitaa..ehkä sit ulos..
Katotaan..virta vie...🌈♥🌞😂☀🌻
Vietä kiva päivä...
Hymyhuulet parin löytävät...
Vasinki tälläisinä päivinä..♥
Ehkä uskallan vähän ajatellakin.🌞"Elluhalloyb" Kiitos! 🤗
Ai minuako ajattelet voi kun kiva! 🙃
- eivätvaatteetratkaise
Oli hyvä jakso tuossa curb your enthuasism, eli jäitä hattuun taas, karkkia tai kepposia :)
Tuollainenkin juttu tuossa: et muka ole edes menossa pelaamaan golfiakaan kun tuollainen kauluspaitakin ja lippiskin on jo sellainen että jotain jonkun golf-firman liquid-metal -juttuja? - harrasteetsinänsä
Sama kuin jääkiekkoilija sanoisi maila ja luistimet toisessa kädessä, kiekko jo kolmannessa korvassa: joo en pelaile jääkiekkoa.
- olihyväulkoilupäivä
Ellupi taisi innostaa lähtemään ulkoilemaankin tänään, piti käydä sitten tarkkailemassa ihmisten naamoja ja ilmeitä :)
Tulipa muuten ostettua ikkunoiden puhdistusruisketta, sellainen purkki, kun hyppäsi silmille kaupan hyllyltä, että tuollaista voisin tarvia joo.- Elluhalloyb
Joo tänää oli todellaki kiva päivä..
Juttuseuraa..kun istuin penkil..
Mun kanssa helppo puhuu...
Mut ulkoilu ei suju..pakkopullaa...
Ehkä tauko ja unohtaa kokonaa liikunta..
Ei niitä ikkunoita viel kannata...
Ens kuussa...🌻🍀☀
- keväinenilma
Oli ihanan lämmintä. Kiva oli kävellä ja hiki tuli vaikka en kävellytkään niin lujaa kuin normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262