Olen tulossa Parkanoon viikonloppuna, renkaiden vaihto pitäisi suorittaa alkuviikosta! Euromasterin ajat täynnä! Onko Parkanosssa muita paikkoja, joissa tehdään renkaanvaihtoja?
Pyydän apuanne, asiallisia vastauksia kiitos!
Renkaiden vaihto Parkanossa
36
5097
Vastaukset
- karaventtiili
Jos olet nainen niin kyllä kumit vaihdetaan mutta jos olet äijä niin vaihtele itse.
- Kaappinaama
Kädetön mies jos ei itse osaa renkaitaan vaihtaa
- NytoniloinenEinari
sekunpyöräeinarise.
- Ulkopaikkakunnalta
Kysyjää en osaa neuvoa.Mutta näille muille vastaajille sanoisin että opetelkaa käyttäytyyn pyysi aloittaja asiallisia vastauksia jos teillä on Parkanossa tietoa mistä kyseistä palvelua saa,kertokaa ja jättäkää tyhmät jaarittelut sikseen.
- kämmärit
Sinäki sitten siinä sinä sitten neuvosit suudessa viisaudessasi.
- suudi.viisas
sinäkin sitten siinä sinä sitten. Voi voi tänne pitää kirjoitella, vaikka ei osaa.
- Einariseinäjoelta
Olen tämän viestiketjun aloittaja. Pyysin asiallisia vastauksia! Tätä hieman arvelinkin.....Parkanossa ei osata keskustella asiallisesti tai ainakaan tällä palstalla kirjoittavat eivät osaa.....en ollenkaan ymmärrä tämänkaltaista kirjoittelua. Renkaiden vaihtoa en pysty itse tekemään sairauteni vuoksi.
Jos edellä olevilla kirjoittajilla yhtä lukuunottamatta olisi sama sama sairaus kuin minulla, eivät noin kirjoittelisi. Olisin siis toivonut parkanolaisilta tässä fiksuutta. .....aivan turhaan!
Luulen, että tämän kirjoitukseni jälkeen joku parkanolainen viisastelija taas täskin kirjoituksestani /purkauksestani oman törkeän kommenttinsa....surullista kaiken kaikkiaan. - nokialaiset
Tmi. Jari Kajuutti kihniössä tekee myös rengas töitä. Hän on asiallinen.
- näin_on_
Parkanos naiset vaihtaa renkaat ne on isoja ja likinäköisiä sekä äkäisiä.
- Kummitus
Googleta KumiKapa. Se on paras ja halvin.
- mutterimummu
Parkanolaiset naiset ovat lihavia joten varmaan kummin vaihto onnistuu.
Tosiaan likinäköisiä ovat ja ovatkin äkäisiä.- Älyhoiäläjätä
Aloittaja ei kait teiltä kysynyt millaisia Parkanolaiset naiset on,mutta niinkuin aloittaja tuossa sanoi että pyysi asiallisia vastauksia kumminkaan niitä saamatta,mutta tämä osoittaa vain sen mikä on Parkanolaisten keskustelutaidot asian ohi aina mennään ja miehiä nähtävästi.
- parkanolainen
KumiKapa on hyvä ja itse olen saanut siellä tosi hyvää palvelua, vaikka olen mennyt pienelläkin varoitusajalla. Kannattaa kysyä!
- mutterithukassa
Sinä nyt saat palvelua siinä lyellä ajalla kun sinä siinä nyt olet saanut sitä palvelua.
- Åqpwoeirut
Autokummitus/kumikapa halvat renkaat ja hyvää palvelua...viinikas
- GumiNokia
Eikös Vianor ole kyseisen alan yritys Teollisuustiellä.
- DonJohnsonBigB
Vianor taitaa olla poistunut Parkanosta. Toki samassa kiinteistössä edelleen renkaita vaihdellaan, jossa Vianor oli aikansa.
- hinkkakummi
Totta turiset 682 tuohon vielä vähän sisäkumia ja venttiilin vääntelyä ja kourallinen talkkia väliin niin kyllä pitäis tulla seksuaalisia ajatuksia ja miks ei tekojakin.
- näin_on_
Parkano on kuppanen kyläpahanen ei varmaan ole varaa arvostella että kuka kuuluu mukamas omasta mielestä tärkeään porukkaan.
- hienootaidetta
Minä olen täkeä ja katselen harjateräs taidetta. Te muut ette ymmärrä taiteesta mitään. Te ette ymmärrä että maahanmuuttajat tuovat hienon kulttuurin ja taiteen
tänne ja te saatte opetella ihmisiksi siinä sivussa. - viinikkasta
Kaikista sekavista vastauksista huolimatta saitkos homman kuntoon?
- soitajukalle
Tmi Jukkapoikuus puhnro. on esson seinäs ja hintakin edullinen .
- anteeksisiitä
En tiennytkään että se on taitava joka vaihtaa renkaat itse, ainakin saakelin nuuka euroistaan, mutta kateus ja nuukuus kuvaa hyvin parkanolaisia tyyppejä,näin on aina ollut .
No kyllä minäkin tässä olen reilut 20v vaihdellut renkaat 3 autoon keväin/syksyin, mut nyt pari viimekautta olen vaihdattanut. . ..mahtaa oersaukisia vituttaa, no jollain nyt sattuu sitä massia olla enemmän kuin toisilla- Anonyymi
Ei muuta kuin nuuska huuleen ja hommiin. Käsipelillä se sujuu kuin tanssi. Siitähän sinulla kokemusta. Käsiavaimella kannattaa muistaa, ettei tee edestakaista liikettä. Se pultti/mutterihan ei kiristy sillä tavalla...... TSEMPPIÄ!
- Anonyymi
Vaihtaako joku kotipihassa renkaita ihmisten autoihin pientä maksua vastaan? Jos haluaa helppoa palvelua eikä laiskuuttaan viitsi itse vaihtaa. Ja jos haluaa säästää hermojaan.
- Anonyymi
Mika Santala Parkanossa. Kannattaa ottaa häneen yhteyttä.
- Anonyymi
Mika on pätevä, ota häneen yhteyttä.
- Anonyymi
Ja vuosi oli 2018 kun joku haluasi tietää Parkanon tilanteen renkaanvaihdossa ja nyt apina kaivoi vanhan jutun esiin, todella nerokasta.
- Anonyymi
Apina oot itekki, kaikki me ollaan apinoiden jälkeläisiä. Kateusko se painaa kun ei persaukisella ole varaa vaihdattaa renkaitaan liikkeessä tai tilata vaihtajaa kotipihaan. Pitää vittuilla muille kun joutuu kaiken itse tekemään.
- Anonyymi
Uusiko aloitus olis pitänyt tehdä jos kerran samasta asiasta on keskusteltu joskus ennenkin?
- Anonyymi
Seksuaalisuutta renkaan vaihtoon pitää olla ja saada
- Anonyymi
Topless renkaanvaihtajat strigeissä ja korkokengissä, olis markkinarakoo.
- Anonyymi
Mee sää kuule vaan vetään kätees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sää kuule vaan vetään kätees.
Ensin kuitenkin pitää vetää kumit autoon ja sen jälkeen vois vetää jotain naista. Ainiin en saa keneltäkää. Perkele!
- Anonyymi
Jarin meisselillä ei edes pulttia/mutteria kiinni saisi.... Onneksi meitä on monta Jaria maailmassa.
- Anonyymi
Näissä kirjoituksissa näkyy kuinka ääliöitä nuoriso on parkanossa.Ekaks ne ei ymmärrä mistä aloitus tekstis on kyse?Pelkkä renkaan vaihto haloo !!Kylällä näkee kuinka syrjäytyneitä ovat armeijan käynti vois olla hyväksi.Tietysti jos elää vanhempien kustannuksella niin ei voi paljon vaatia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717