Renkaiden vaihto Parkanossa

Einariseinäjoelta

Olen tulossa Parkanoon viikonloppuna, renkaiden vaihto pitäisi suorittaa alkuviikosta! Euromasterin ajat täynnä! Onko Parkanosssa muita paikkoja, joissa tehdään renkaanvaihtoja?
Pyydän apuanne, asiallisia vastauksia kiitos!

36

5097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karaventtiili

Jos olet nainen niin kyllä kumit vaihdetaan mutta jos olet äijä niin vaihtele itse.

• Kaappinaama

Kädetön mies jos ei itse osaa renkaitaan vaihtaa

• NytoniloinenEinari

sekunpyöräeinarise.

• Ulkopaikkakunnalta

Kysyjää en osaa neuvoa.Mutta näille muille vastaajille sanoisin että opetelkaa käyttäytyyn pyysi aloittaja asiallisia vastauksia jos teillä on Parkanossa tietoa mistä kyseistä palvelua saa,kertokaa ja jättäkää tyhmät jaarittelut sikseen.

• kämmärit

Sinäki sitten siinä sinä sitten neuvosit suudessa viisaudessasi.

• suudi.viisas

sinäkin sitten siinä sinä sitten. Voi voi tänne pitää kirjoitella, vaikka ei osaa.

• Einariseinäjoelta

Olen tämän viestiketjun aloittaja. Pyysin asiallisia vastauksia! Tätä hieman arvelinkin.....Parkanossa ei osata keskustella asiallisesti tai ainakaan tällä palstalla kirjoittavat eivät osaa.....en ollenkaan ymmärrä tämänkaltaista kirjoittelua. Renkaiden vaihtoa en pysty itse tekemään sairauteni vuoksi.
      Jos edellä olevilla kirjoittajilla yhtä lukuunottamatta olisi sama sama sairaus kuin minulla, eivät noin kirjoittelisi. Olisin siis toivonut parkanolaisilta tässä fiksuutta. .....aivan turhaan!
      Luulen, että tämän kirjoitukseni jälkeen joku parkanolainen viisastelija taas täskin kirjoituksestani /purkauksestani oman törkeän kommenttinsa....surullista kaiken kaikkiaan.

• nokialaiset

Tmi. Jari Kajuutti kihniössä tekee myös rengas töitä. Hän on asiallinen.

• näin_on_

Parkanos naiset vaihtaa renkaat ne on isoja ja likinäköisiä sekä äkäisiä.

• Kummitus

Googleta KumiKapa. Se on paras ja halvin.

• mutterimummu

Parkanolaiset naiset ovat lihavia joten varmaan kummin vaihto onnistuu.
      Tosiaan likinäköisiä ovat ja ovatkin äkäisiä.

• Älyhoiäläjätä

Aloittaja ei kait teiltä kysynyt millaisia Parkanolaiset naiset on,mutta niinkuin aloittaja tuossa sanoi että pyysi asiallisia vastauksia kumminkaan niitä saamatta,mutta tämä osoittaa vain sen mikä on Parkanolaisten keskustelutaidot asian ohi aina mennään ja miehiä nähtävästi.

• parkanolainen

KumiKapa on hyvä ja itse olen saanut siellä tosi hyvää palvelua, vaikka olen mennyt pienelläkin varoitusajalla. Kannattaa kysyä!

• mutterithukassa

Sinä nyt saat palvelua siinä lyellä ajalla kun sinä siinä nyt olet saanut sitä palvelua.

• Åqpwoeirut

Autokummitus/kumikapa halvat renkaat ja hyvää palvelua...viinikas

• GumiNokia

Eikös Vianor ole kyseisen alan yritys Teollisuustiellä.

• DonJohnsonBigB

Vianor taitaa olla poistunut Parkanosta. Toki samassa kiinteistössä edelleen renkaita vaihdellaan, jossa Vianor oli aikansa.

• hinkkakummi

Totta turiset 682 tuohon vielä vähän sisäkumia ja venttiilin vääntelyä ja kourallinen talkkia väliin niin kyllä pitäis tulla seksuaalisia ajatuksia ja miks ei tekojakin.

• näin_on_

Parkano on kuppanen kyläpahanen ei varmaan ole varaa arvostella että kuka kuuluu mukamas omasta mielestä tärkeään porukkaan.

• hienootaidetta

Minä olen täkeä ja katselen harjateräs taidetta. Te muut ette ymmärrä taiteesta mitään. Te ette ymmärrä että maahanmuuttajat tuovat hienon kulttuurin ja taiteen
      tänne ja te saatte opetella ihmisiksi siinä sivussa.

• viinikkasta

Kaikista sekavista vastauksista huolimatta saitkos homman kuntoon?

• soitajukalle

Tmi Jukkapoikuus puhnro. on esson seinäs ja hintakin edullinen .

• anteeksisiitä

En tiennytkään että se on taitava joka vaihtaa renkaat itse, ainakin saakelin nuuka euroistaan, mutta kateus ja nuukuus kuvaa hyvin parkanolaisia tyyppejä,näin on aina ollut .
      No kyllä minäkin tässä olen reilut 20v vaihdellut renkaat 3 autoon keväin/syksyin, mut nyt pari viimekautta olen vaihdattanut. . ..mahtaa oersaukisia vituttaa, no jollain nyt sattuu sitä massia olla enemmän kuin toisilla

• Anonyymi

Ei muuta kuin nuuska huuleen ja hommiin. Käsipelillä se sujuu kuin tanssi. Siitähän sinulla kokemusta. Käsiavaimella kannattaa muistaa, ettei tee edestakaista liikettä. Se pultti/mutterihan ei kiristy sillä tavalla...... TSEMPPIÄ!

• Anonyymi

Vaihtaako joku kotipihassa renkaita ihmisten autoihin pientä maksua vastaan? Jos haluaa helppoa palvelua eikä laiskuuttaan viitsi itse vaihtaa. Ja jos haluaa säästää hermojaan.

• Anonyymi

Mika Santala Parkanossa. Kannattaa ottaa häneen yhteyttä.

• Anonyymi

Mika on pätevä, ota häneen yhteyttä.

• Anonyymi

Ja vuosi oli 2018 kun joku haluasi tietää Parkanon tilanteen renkaanvaihdossa ja nyt apina kaivoi vanhan jutun esiin, todella nerokasta.

• Anonyymi

Apina oot itekki, kaikki me ollaan apinoiden jälkeläisiä. Kateusko se painaa kun ei persaukisella ole varaa vaihdattaa renkaitaan liikkeessä tai tilata vaihtajaa kotipihaan. Pitää vittuilla muille kun joutuu kaiken itse tekemään.

• Anonyymi

Uusiko aloitus olis pitänyt tehdä jos kerran samasta asiasta on keskusteltu joskus ennenkin?

• Anonyymi

Seksuaalisuutta renkaan vaihtoon pitää olla ja saada

• Anonyymi

Topless renkaanvaihtajat strigeissä ja korkokengissä, olis markkinarakoo.

• Anonyymi

Mee sää kuule vaan vetään kätees.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee sää kuule vaan vetään kätees.

Ensin kuitenkin pitää vetää kumit autoon ja sen jälkeen vois vetää jotain naista. Ainiin en saa keneltäkää. Perkele!

• Anonyymi

Jarin meisselillä ei edes pulttia/mutteria kiinni saisi.... Onneksi meitä on monta Jaria maailmassa.

• Anonyymi

Näissä kirjoituksissa näkyy kuinka ääliöitä nuoriso on parkanossa.Ekaks ne ei ymmärrä mistä aloitus tekstis on kyse?Pelkkä renkaan vaihto haloo !!Kylällä näkee kuinka syrjäytyneitä ovat armeijan käynti vois olla hyväksi.Tietysti jos elää vanhempien kustannuksella niin ei voi paljon vaatia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe