Olenko pahasti väärässä jos väitän että tässä Syyrian ohjusisku-debatissa trollipolot ottivat kuokkaan ja oikein kunnolla, arvioni mukaan 10-0 lopputuloksella; jalkapallovertauksena.
Kiitettävän laajalla S24 Nato-rintaman kirjoittajat, faktoihin perustuen ja perättömät sumutusväitteet sivuuttaen jättivät trollit hämmästytävän kynnetömiksi vastaamaan asiapohjalta, heidän useimmiten juuttuessa toistelemaan epäuskottavia marohkanhajuisia fraasejaan.
Olen varsin vakuuttunut että huomenna trollitehtaalla Savuškininkatu 55:ssä Pietarissa jaetaan menolippuja Siperiaan. Noin kuvainnollisesti, päitä tulee siellä putoamaan....
Pietarin trollit - S24 foorumikansa 10-0(5-0)(5-0
5
137
Vastaukset
- selitä.tiltu.selitä
Alappa tiltu perustella että millä perustein tulos on trollit 10, palstalaiset 0.
- Välitilinpäätös
P****le, etumerkkivirhe. Kun luet tekstin niin huomaat miten päin lopputulema oikein oli.
- Hyrhyrrrr
Älähän nyt. Isovenäläiset ovat tottuneet ottamaan pataan kaikilla rintamilla ja sitten juhlimaan sitä suurena isänmaallisena saavutuksena.
Tämä asenne on oikein hieno, sillä se pitää venäjän ikuisesti kehitysmaana. - AinahanTrollitTappiolla
Ainahan ja jokaisessa keskustelussa nämä itätrollit ovat heikoilla ja ottaneet pataan reippaasti.
Vai osaatko sanoa keskustelun, jossa itätrollit olisivat pärjänneet?Hieman lisää ryhtiä
Tämän NATO-palstan kirjoittajien pitäisi esiintyä vieläkin ryhdikkäämmin Pietarin trollitehtaan kirjoittajia kohtaan, mikäli palstalle halutaan hyvä järjestys. Tuolla Karjala palstallakin venäläisten trolliarmeija yritti parhaansa mukaan häiritä keskustelua Karjalan palauttamisesta, mutta meidän vanhojen evakkojen sitkeys voitti. Trollitehtaan kirjoittajat häipyivät vähitellen palstalta, koska heidät lyötiin aina kanveesiin. Pitää vain tietää sen "venäläisen sielun" heikko kohta, niin trollienkirjoittajien vastarinta murtuu silloin helposti, ja he häipyvät muualle valehtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481