tisittekö että meikki tekee enenmän ihoon ryppyjä olen huomannut sen itse koska silmääni on tullut ryppyjä sen jälkeen kun olen alkanut päivittäin meikkaamaan olen meikannut jo aika kauan ja nyt ne rypyt alkaa tulla esiin tästä oli jossain lehdessäkin mutta en enään muista missä mutta suosittelen vähentämään meikin käyttöä niin minä ainakin tein
meikin haitat
sasosaso
2
1192
Vastaukset
- MississippiMississippi
No hei, emme ole idiootteja. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
Meikkaan tosi harvoin ja olen huomannut, että ikätoverini, jotka meikkaavat töihin joka päivä ovat paljon ryppyisempiä kuin minä. Ylipäätään en käytä kasvoille mitään kemikaaleja. Pesu kylmällä vedellä aamulla ja lämpimällä vedellä illalla riittää kasvojen hoidoksi. Kun tajusin tämän jo teininä, niin pääsin samalla eroon finneistä. Olkaa ihopositiivisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907