Olipa hieno juttu Lapparissa pellolaisesta kotivävystä. Niin hienosti oli oppinut hoon päälle puhumaan sujuvasti suomea ja vaimonkin oli löytänyt parissa vuodessa. Sai pellolainen yrittäjä työntekijän, kun paikalliset nuoret vain haluaa pelata pleikkaa ja hakea sossusta rahaa, kun työnteko ei kiinnosta.
Lisää vain Suomeen nuoria ja ahkeria miehiä työntekoon ja Suomi nousuun. Ja saa samalla naiset komeita ja laadukkaita miehiä itselleen :)
Pellolaisten kotiväsy Anmar
5
2769
Vastaukset
- Alvaro
Mamupolitiika on nyt semmosta että tohtorit maisterit ja muut työhaluset karkotetaan ulos maasta. Niin se käy vielä Anmarilekki kun kerran on jo käsky käyny ja valituksen alla asia. Persut kyllä riekkuu että saatiin hommaan järkiä mutta kattosivat ketkä joutuu lähteen ja ketkä ei.
- jlklöhjk
Voisi hakea työlupaa ja työn takia muuttoa Suomeen. Miksi veisi turpakaikan sellaiselta, joka oikeasti turvapaikkaa tarvitsee.
Hallituksen maahanmuutto-ohjelmaa kirjoitettaessa pääarkkitehti oli Jussi Halla-aho. Se oli myös perussuomalaisten kynnyskysymys hallitukseen menolle - muita ei ollut. Perussuomalaiset ovat nimen omaan ylistäneet Kanadan ja Australian maahanmuuttopolitiikan järkevyyttä, jossa koulutetut ja muut työvoiman tarpeeseen vastaavat pääsevät maahan. Käytännössä kuitenkin näyttää siltä, että Suomen politiikka on enemmän rasistista kuin työvoimapoliittisesti järkevää. Ainakin se on tyhmempää kuin kehuttu Kanadan ja Australian noudattama malli.
- Alvaro
jlklöhjk kirjoitti:
Voisi hakea työlupaa ja työn takia muuttoa Suomeen. Miksi veisi turpakaikan sellaiselta, joka oikeasti turvapaikkaa tarvitsee.
Sitä työluppaa ei saa hakia täälä asuva vaan pittää ensin muuttaa pois. Pyrokratian kukkasia tämäki.
- pelhhho
Otettaisiin vain näitä hyödyllisiä pakolaisiksi. Työteliäitä miehiä. Muut joutaisi takaisin.Se on aivan sama, tarvitseeko he turvapaikkaa ja vaikka olisivat asuneet Turkissa vuosia ja kierrelleet eri maissa eri identiteeteillä, mutta jos heistä on Suomessa hyötyä, niin napataan heidät tänne nostamaan kansantaloutta. Muut pakolaiset joutaa jäämään niihin leireihin, koska heistä ei Suomi saa mitään hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906