Onko tama hjyvä ja halpa vai kallista asua ja missä saa nopeasti sen asunto saada?
olen kuullu asumisasuntoa on paljon vapaana kun saan kaupukilta laina voiko asunnon saada nopeaan?
Mina olen maahanmuuttaja mistä saan asunto
14
1790
Vastaukset
- Asuntoasia
Vuokra-asunnon haku auttaa asunnon saamisessa. Pitää täyttää asuntohakemus, jonka saa asuntotoimistosta esim. Ovenian asuntotoimisto.
Jos taas aiot ostaa asunnon, pitää olla oma vastuu osuus ennen kuin annetaan lainaa asuntoon. Omavastuuosuus on noin 15-25 % asunnon hinnasta. Se pitää olla omasta takaa. Kaikkea ei voi lainata. - Sinä.simolainen
Kyllä sä saa, koska Simo saa.
Mutta ihan ensimmäiseksi HANKI ITELLES ELÄMÄ.
Täytyyhän sun keksiä jotain muutakin tekemistä kuin trollata netissä.- Me.otamme.suomea
Sina ja kaikki olla rasistinen kansa, me tulla tänne koska kaikki ihmiset loppuu Suomessa ette parjaa ilman meitä enaa koskaan!
- Haso_1234
Taas ihan selvä trollialoitus.
- sitäpä-se
"Taas ihan selvä trollialoitus."
sitäpä se - kaasujalka
Aloitusviesti ei ole palstan aihepiirin mukainen!
- myötähäpeä
Ketjun aloitus: Huomion hakeminen trollaamalla nettipalstoilla on aika noloa puuhaa...
- Tee-asia-aloitus-kele
Oliko sulla "trollimummo" jotain ansiokkaampaa lisäämistä osaltasi että asia paranisi? Ei, sillä jatkat ja ylläpidät näitä joka sektorilla eli osastolla!
Hanki saatanan mera elämä ja lopeta tuo ainainen lässytys!!! - simo-trollaa
Tee-asia-aloitus-kele kirjoitti:
Oliko sulla "trollimummo" jotain ansiokkaampaa lisäämistä osaltasi että asia paranisi? Ei, sillä jatkat ja ylläpidät näitä joka sektorilla eli osastolla!
Hanki saatanan mera elämä ja lopeta tuo ainainen lässytys!!!Minkä takia availet tälläsiä asiaankuulumattomia aloituksia jos et kestä vastauksia!! Hanki itelles hamekangasta ja neulo itelle leninki!!!
- Housut-vai-hamonen
simo-trollaa kirjoitti:
Minkä takia availet tälläsiä asiaankuulumattomia aloituksia jos et kestä vastauksia!! Hanki itelles hamekangasta ja neulo itelle leninki!!!
Aso-mummolla heikot on siis hameväen lahjat Pukinmäessä, auttaisiko siihen housut vai sukupuolen vaihto papparaksi?'
Jos ei tule toimeen edes naapureiden kanssa siitähän uutisoitiin jo Hesarissakin Pukinmäki agendalla!
Ollaan taas niin asian ytimessä niin että ei parempaa asiaa voi palstalla olla!
- vuokramoguli
Kaavilla Retusen kylässä on rivitaloasuntoja vapaana. Vuokra on edullinen ja kirkonkylän palvelut vain 5 km päässä. Rauhallinen ja viihtyisä kylä.
- ei-simo-mamu-ole
Simo hei!! Et sä mikään maahanmuuttaja ole!!! Sä oot pukinmäkeläinen!! Ollut jo pitkään!!!
- simoko-se-siellä
Olet oikeassa Simo, kaupunkilta saa nopeasti asunnon ja lainaa.
- Kiva.kiitos.paljon
Kulla, nyt minulla on asunto ja hyva sitten, ei hatää. Ei ole aso-talo.
Mina hakea työ viela mutta en saa helpolla.
Asuntoa maksaa kelasta mulle vuokran ja kaupunki ottaa rahan, ja minä saada myös paivarahaa ja kela rahaa. Tosi mukava minä tykkään ja en halua pois muuttaa suomesta!
Huva maa kaikille olen kertinut kotimaa ja nekin tulee pian ja haluaa elaa suomessa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748