Mikä voi olla syynä

Höpöjuttuja

Onko kenelläkään kokemusta miksi entinen puoliso valehtelee asioista joilla ei ole merkitystä toiselle ja jatkaa sitä siitäkin huolimatta että jää kiinni valheistaan.
On käsittämätöntä että normaaliin arkiseen jutusteluunkin täytyy suhtautua siten ettei kaikki välttämättä ole totta.
Eikö hän itse huomaa vai uskooko itse omiin puheisiinhan?

7

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wernilla

Jos niillä asioilla ei ole mitään vaikutusta, niin miksi edes pohdit asiaa?

Minun exäni on aina ollut epärehellinen, ja hänen tarinoissaan on totta hyvin usein vain pienen pieni siemen. Mutta koska hän on exä, niin niin kauan kuin tarinat eivät liity lapseemme, niin minulle on yhdentekevää, mitä hän puhuu. En myöskään näe vaivaa "oikaistaakseni" hänen juttujaan. Annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Elämä on näin vaivatonta. :)

• selväpeli

Uusi nainen on syy miksi ex puolisot alkaa valehtelemaan, Jopa omille lapsilleen he valehtelevat kun suttura käskee. Mies ei osaa päättää mitään itse, niin sutturoiden on hyvä pakottaa mies tekemään niinkuin hän haluaa.

• Sinäiteoletaivoton

Miksi pidät miehiä aivottomina?

• ggkllllll
        Sinäiteoletaivoton kirjoitti:

Miksi pidät miehiä aivottomina?

Kuka isä jättää omat lapset heitteille ja hylkää heidät ellei joku tule väliin ja riko perhettä? Aina siinä on se kolmas joka rikkoo ja repii ja painostaa. Kateellisia naisia jotka haluavat elää miehen rahoilla ilmaiseksi sohvalla laiskotellen ja syömällä.

• Vainsunmiehet
        ggkllllll kirjoitti:

Kuka isä jättää omat lapset heitteille ja hylkää heidät ellei joku tule väliin ja riko perhettä? Aina siinä on se kolmas joka rikkoo ja repii ja painostaa. Kateellisia naisia jotka haluavat elää miehen rahoilla ilmaiseksi sohvalla laiskotellen ja syömällä.

Jos sulla on ollut monta äijää ,jotka ovat järjestään sinut hylännyt ja pettänyt, hyljännyt lapset, ei se tarkoita et kaikki miehet erotessaan pettää ja hylkää lapsensa.
        Sinussa on sitte joku vika ,jos kaikki on sulle tehnyt niin, sun on syytä tutkiskella itseäsi.

• valehtelee

koska ei saa olla oman lapsensa huoltaja lapsensa asuessa isällä-
      ei lapsen koulu- ja yhteystietoja puhelinnumeroineen ym. tietoja
      omasta lapsestaan ja äiti ei maksa isälle sitä elatusta- lapset vieraannutettuna-

• valehtelee

koska lapsen äitikin valehtelee mm. tuomioistuimessa "viranomaisten" kanssa lapsen olosuhteet "viranomais- menettelyssä vieraannuttaessaan lapset
      tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja suvustaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe