Olen vaihtamassa raitisilmasuodatinta -03 Corollaan ja en muistanut katsoa kumminpäin nuoli oli vanhassa suodattimessa. Ostin Hengst aktiivihiilisuodattimen ja ohjeet ovat aika epäselvät tuleeko nuoli ylös vai alaspäin? Osaisiko joku neuvoa?
Raitisilmasuodattimen vaihto
9
1646
Vastaukset
- sfddgfgdf
https://api.hengst.com/import/pdf/5155-312-091001-001.1.pdf <--- tässä muuten ohjeet
- töjötäs
Ylös tai alas nuolen kärki otto eli imu puolelle aina kenties?
- eivaikeaa
Tee ensin pujottelutesti autollesi, ja katso sen jälkeen onko pyörillään vai katollaan, Siitä sitten voi päätellä miten suodattimen nuoli asettuu.
- Fhdg
Ei oo vaikeeta kans olla huomiomatta sun kommenttii.
- simppelisti
Eikös sen nuolen ole tarkoitus osoittaa ilman virtaussuunta.
- Ajkdc
Munki mielest mut ohjeen mukaa joka on tos linkitettynä nii se näyttäis tulevan ylöspäin
- eskilo
Nuoli on ilman virtaussuunnan merkki eli sisäänpäin pitää olla.
- Thrdd
Ohjeen mukaan näyttäisi olevan ylöspäin
- aloittelevaviinimaisteri
Nuoli ylöspäin kuuluu olla, toki tuskin suurtakaan vahinkoa syntyy jos laittaa väärinpäin.
Olen muutaman kerran pessyt suodattimen ihan tiskialtaassa ja tiskiaineella lämpimän veden kera
Todellakin musta tervainen vesi on tullut suodattimen pesussa ja kuivatuksen jälkeen takaisin .
Ilma on selkeästi raikkaampaa pesun jälkeen. Säästämisestä ei ole ollut kyse, ei vaan ole juuri ollut uutta suodatinta käsillä. Meillä on siitepölystä kärsiviä ihmisiä ja siksi tulee vähän useammin noita suodattimia pestyä/ vaihdettua niin autossa kuin talossakin. Ohjeen 15000km/ vuosi mukaan saa aika likaista ilmaa autoon. Kannattaa pestä/ vaihtaa ahkerasti ainakin alkukesällä kun on rengaspölyä liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748