ksiin
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201804132200873083_rk.shtml
Naisten mielestähän rumilla HC-AT-miehillä ei ole oikeutta seksiin. Essinkin asikakkaat ovat 40v hyvässä asemassa olevia perheellisiä YT-miehiä.
Maksullisen Essin mielestä jokaisella on oikeus se
12
952
Vastaukset
- lakivaliokunta
Suomen Perustuslaki 10§
"Jokaisella on oikeus yxityiselämään" "Vaarana tunteettomaksi muuttuminen?
Essi uskoo jatkavansa maksullisena naisena toimimista vielä viitisen vuotta.
- Tiedän monia naisia, jotka ovat muuttuneet tunteettomiksi. He ajattelevat vain rahaa, eivätkä pysty enää normaaliin parisuhteeseen. Heidän on ollut pakko lopettaa ja mennä jopa hoitoon."
Noin varmaan käy ahkeraan paneskeleville tinder-tytöillekin. Ne vaan ei tajua lopettaa toimintaansa... Eikä vain "TinderTytöille".. Kyllä se nyt vaan on niin, että monet joilla olisi ollut ominaisuuksia/kykyä johonkin "suurempaan" on ns. Pannut ne Jutskat enemmän tai vähemmän Peiskaks, kun ovat ns. PanneetMenemään.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P
.. Vastaan voi yrittää Jankuttaa, SeliSelittää ja Sumuttaa.. Mutta Peiskan jauhamista se vain on.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Eikä vain "TinderTytöille".. Kyllä se nyt vaan on niin, että monet joilla olisi ollut ominaisuuksia/kykyä johonkin "suurempaan" on ns. Pannut ne Jutskat enemmän tai vähemmän Peiskaks, kun ovat ns. PanneetMenemään.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P
.. Vastaan voi yrittää Jankuttaa, SeliSelittää ja Sumuttaa.. Mutta Peiskan jauhamista se vain on.. ;PNoinhan se. Ihan järjelläkin jos ajattelee jos sulla on mitä tahansa vähän osaat arvostaa sitä mutta jos on paljon niin kai siinä esineellistyy ne yksittäiset kappaleet, ei niitä näe enää yksilönä vaan pelkkänä massana.
Harmaaritari kirjoitti:
Noinhan se. Ihan järjelläkin jos ajattelee jos sulla on mitä tahansa vähän osaat arvostaa sitä mutta jos on paljon niin kai siinä esineellistyy ne yksittäiset kappaleet, ei niitä näe enää yksilönä vaan pelkkänä massana.
.. Noh, Sä kelaat taas asiaa Kylmästi.. Enemmän tai vähemmän sellaiseksi nämä Just muuttuvat ja/tai muuten sekoavat enemmän tai vähemmän myös Tunteiden osalta jne.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Sä kelaat taas asiaa Kylmästi.. Enemmän tai vähemmän sellaiseksi nämä Just muuttuvat ja/tai muuten sekoavat enemmän tai vähemmän myös Tunteiden osalta jne.. ;P
No joo, sellainen minä olen, ehkä vähän "kylmä", mutta välitän varmaan enemmän kuin monet "lämpimät" ja täytyy muistaa että kamalimmat, ilkeimmät ja pahimmat teot usein tehdään tunnesykkyrämykkyräkuohuissa, kumpi siis on ympäristölle parempi, hienoinen kylmyys vai yltiölämpimyys?
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, sellainen minä olen, ehkä vähän "kylmä", mutta välitän varmaan enemmän kuin monet "lämpimät" ja täytyy muistaa että kamalimmat, ilkeimmät ja pahimmat teot usein tehdään tunnesykkyrämykkyräkuohuissa, kumpi siis on ympäristölle parempi, hienoinen kylmyys vai yltiölämpimyys?
.. Taas Vääristelet käyttämiäni Termejä ja/tai yrität muutella niitä intressiesi mukaiseksi, jos/kun Minä käytän sanaa "Lämmin" tarkoitan sillä erityisesti Empaattisuutta yms.. ;P
"että kamalimmat, ilkeimmät ja pahimmat teot usein tehdään tunnesykkyrämykkyräkuohuissa"
.. Jos kyse ei ole pakollisesta/välttämättömästä puolustautumisesta/puolustamisesta, eikä voi ollakaan, koska käytit noita termejä, niin puhut nyt Sekopää Narsujen tai Psykojen ymv. touhuista.. Vaikka esim. Psyko voi olla todella kylmä ja laskelmoiva, niin Just niiden TunneSykkyräMykkyrät(kin) ilmenee just näin.. ;P
.. LämminYksilö on ihan eri asia, kuin SekoPäisiin tekoihin Lämpiävä Yksilö.. ;D
- Ikisinkkumies
Halvemmallakin saa. Essi pyytää panosta 300 euroa. Panin yhtä 19 v tyttöä 200 eurolla ja tapaaminen kesti yli tunnin. Yksi toinen nainen pyysi tunnista sata euroa ja ne olivat kauniita naisia.
- Pillujen--asiantuntija
Ätmeillä ei ole oikeutta ilmaiseen seksiin koska rumat naiset niin päättäneet. Sitten vaan tilamaan maksullinen nainen, niitä riittää hesassakin monta tuhatta. Ätmit ei koskaan saisi sellaista kaunista maksullista naista ilmaiseksi joten parempi vaan uhrata pari sataa euroa.
Mikä vain myyntiä edistää.
Mitä vielä odotat?- ring.ring.ring
Mitä veikkaatte, kuka palstan epätoivoisista ätmeistä soittaa Essille ensimmäiSEKSI?
- Ruma-ätmi
Horoillakin on ulkonäkö kriteerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157