Ei mennyt taas kauan, kun päästiin tuotantotiimin lempiaiheeseen, lapsellisiin naamiaisiin.
Taas maalattiin kasvoja ja puettiin naamiaiskamppeita ylle. Voi että, miten mielenkiintoista!
Kerry muka maskeerasi koko porukan ja miksi sekin tapahtui kartanon keittiössä?
Seuraavia naamiaisia odotellen.
Zombieteemalla tällä kertaa
2
203
Vastaukset
- lillukanvarretsentään
Koska sarjalla on teini ja lapsi katsojia ja esitys aika on klo 19 niin joskus pidetään lasten ja aikuisten syntymäpäivä tms juhlia ja on rakennettu merirosvo laiva. Miksi juhlat tai tapahtumat vaivaa häiritsee jotakuta niin että pitää aina ihmetellä? Enkä käyttäisi naamiais sanaa. Menikö muu osa jaksosta harakoille?
- Missä.lillukanvarsia
Lapsi ja teinikatsojille, heillehän emmerdale onkin todella oikein sopivaa katseltavaa.
Ne naamiaisten, synttäreiden välissä nähdyt juopottelut ja seksiasujen esittelyt ja homoseksuaalien hellät hetket ja suutelotkin.
Parempi olisi, kun tuon ikäryhmän katsojilla menisi koko sarja, vaikka niille harakoille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481