Millainen vaatetus ja imago tehoaa parhaiten HR-haastattelussa?
Auttaako vanha keino eli kurkun tunkeminen kalsareihin? Välittyisikö tästä oikea viesti HR-haastattelijoille?
Entäs imago muuten? Olisiko parasta viestintää vetää kokaiinit nenään kesken haastattelun? Jotain paheita niillä HR-bimboillakin on oltava!
Millaista asua suosittelette HR-haastatteluun
1
130
Vastaukset
- RockStarCoder
Veikkaan että paras strategia on ilmestyä haastatteluun Hanoi Rocks/Mötley Crue -tyyppisissä asussa ja ilmoittaa että olet ns. "rock star coder".
Kysymyksiin kannattaa vastata "ettekste vittu tiedä kuka mä oon" tai sitten voit kertoa millaisia seksiakteja harrastit edellisenä yönä rokkistarakoodaajia seuraavien fanien kanssa. Yleensä HR-henkilöille pitää jatkuvasti muistuttaa että sinä olet tässä se henkilö jota haastatellaan.
Jossain vaiheessa voit tosiaan vetäistä kokaiinit nenään. Jos tahdot tehdä todellisen vaikutuksen voit piikittää viileän rauhallisesti heroiinia suoraan ränniin.
Lisäksi kannattaa yrittää pokata HR-haastattelijoita mahdollisimman vulgaarilla tavalla ja hoitaa homma siinä kokouspöydän päällä, mutta kokemuksesta voin sanoa että tämä kannattaa tehdä ennen heroiinin piikittämistä, koska sitten ei enää seiso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096