Onko noloo jos tyttö pelaa csgota? :D mua siis kiusataan siitä ihan älyttömästi koulussa ja huudellaa kaikkee ”tuu yks ver ykösee” oikeesti seuraavasta huutelusta hakkaan ne lol
Tyttö pelaa cs
10
943
Vastaukset
- 123d13d123f12f3
miks koet sen "haastamiset" kiusaamisena. kai ne haluaa testata et ootko hyvä frägittää
- Juuh
Ei se haastaminen, eine kasuaalit mulle pärjää lol, vaan enemminki se jatkuva huutelu
- Randomcssänpelaaja
Ei siin mittää ne on vaa kateellisia :'D
- Tuu1v1seen
Ne nauraa vaan siks ku tytöt on aina paskoi peleissä
- Juuh
Mihin perustat ton? :D en pelaa sillä tuusottimella
- Misgeli
Ei ollenkaan ole noloa
- irsodez
no onhan se nyt noloo jos tyttö pelaa cs gota
- Csgo
Mäki pelaan csgota ja oon tyttö ja pelaan sitä aika paljonkin ja mullekki huuellaan että tuuppa 1vs1 ja sanotaan että oot iha paska pelaa sitä ja tommosta.
- Anonyymi
Älä välitä niistä.. Kunhan luulevat olevansa supersankareita. Ja on siellä se mute nappi :D
- Anonyymi
No oletpa uniikki lumihiutale. Ihan niinkuin pelit olisi jaoteltu sukupuolille. Itse pelannut naisena sotapelejä jo vuodesta 2006, eikä voisi paskaakaan kiinnostaa mitä muut pelaamisestani ajattelevat. Tosin, en kyllä mainostakaan sitä muille että pelejä pelailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873