Ketään muita himassa istujia tänä vappuna?

Vapenoid

Pystyykö joku samaistumaan: Istun yksin himassa ja katselen somesta kun kaikki muut nollakakkoset on ulkona bilettämässä vappuaattona. Tää on suoraan sanottuna ihan perseestä.

4

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espäriseejeejeejee

Itekki kotona mut so what? Tarviiks sitä aina välttämättä juomaan mennäkkää

• CanIWriteThisInEnglish

Hä? Mikä siinä on huonoa. Minä juuri vihaan kaikkia juhlia (erityisesti sosiaalisia tilanteita). Olen myös ujo.
      Minä olen erittäin tyytyväinen kotona, ja samalla tulee tehtyä töitäkin*.

*Mun työt: videoiden editointi.

• Tyran.Banksit

No heippa vaan lähtökohtaisesti hei ja silleen, Nollakaksnollakaksnollakaks. Saisimpa minä ite minuna henkilökohtaisesti istua tai vielä enemmän, maata, sisällä näijn sadevappuna vaan pakana kö täytyy tonne ulos leähtä hommiin, vaekka mäskiä sataa paineella taivaasta. Somea mullei oo enkä ossaa pannaakkaan sitä itelle. Ei näillä aamuilla ennää jassa semmossie. Irkki riitti vähä aikkaa 2005 ja 2007. Eniten haluisin oikeastans vaa nukkua ko viime yönä kolme tuntea kerkesin koisota ja nyt pitää lähtä yhtä matafaka-lehmää kattommaa notta ossaako tuo riettaa ryötäs poikia tai tyttiä (jos ei sonnivasikkaa satukaan tuloomaan).
      Jos ei sattus hirveenästi töitä huommisex niin voesimpa läksiä suorataan lähiviitakkoon sammalpolkua tarvomaan ristoreipas-kumppareissain ,kellistämään korvaa isänmaan puoleen ja tarkkaamaan kuin se kuovi taase naakii ja huikentelee. Kyllä ei petonivappu tihkuviimaisessa koleanmärässä Oulussa (lähin megalopolis) sitten oikein meinaa kiihottaa edes kiksien partaalle. Eikkä tuota ou kavereetakaan joiden keskistä ilokasta elostelua periskooppi-lähetystä seuraamalla karehtimaan ryhtyä mä voisin.

• 02jätkä

Kyl! Tyttöystävä lähti meiltä vähän aikaa sit ja päätettiin, että vklp pitää ottaa kyllä gin lemonia ja punaviiniä! Vituttaa kattoa muiden snäp MS, kun ovat juomassa ja pitävät kivaa. Saimpahan sentään tänään ja eilen sitä kuuluisaa... eivät saa kaikki juomassa olijat ;) T: toinen nollakakkonen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1762
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe