Olen ollut vuokraamassa mökkiä Patalahdentieltä mutta olen tullut jotenkin hämmentyneeksi kyseisestä kohteesta.Toivoisin neuvoa paikallisilta että uskallanko maksaa vuokran etukäteen.koska kyseinen mökki näyttää olevan myös myynnissä etuovessa.
Mökinvuokraus
8
756
Vastaukset
- Luojanäitä
Mikset kysy tältä mökin vuokraajalta suoraan mikä on homman nimi??
- paikkakuntalainen
Ihan rehellinen kaveri se on. Pitää vaan huolen siitä ettei jää vuokrat saamatta.
- ja-nimi-oli
mikäs on miehen nimi? Pakko kysyä kun en ole koskaan nähnyt rehellistä ihmistä...
- Öhöhöhhöhöö
Puhut siis itsestäsi tyhjäpää luuseri
- Hehkuttaja
Tämäkin piti nähdä.
- erikoistavalitusta
Kallista on mökkien vuokrahinnat näillä suojatuilla liitännäiselinkeinonharjoittajilla. Valittelivat tuossa, kuinka raskasta on vuokrata viikoksi pariksi kerrallaan, kun pitää siinä välissä tehdä "töitä" seuravaa vuokraajaa varten. Pitäisi saada ympäri vuoden vuokraaja, että pääsisi helpommalla.
- kaikkimuumit
Niin on hinnat jo aikas kalliita....vrk hinta jo hotellitasoa ja et saa siihen edes petivaatteita aamupalasta puhumattakaan...
- suolahtelaine
Suolahesta saa täysihoidon halavemmalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174