Tyyppi on häiriköinyt minua yli 10 vuotta lähetellen törkeitä viestejä ja yrittäen soittaa. Vaihdoin jopa numeroni salaiseksi mutta hän sai sen työnsä kautta selville. Mihinkään en ole vastannut.
Kuulin eilen että hän on kuollut. Ollut kuolleena jo kotonaan pidemmän aikaa. Ilmeisesti eivät läheisetkään välittäneen kiusaajasta.
Itse sain vapauden.
Se on KARMA!!!
Iloinen kiusaajani kuolemasta
3
1325
Vastaukset
- Painavatmullsthälle
Kaikki alkoi siittä kun olin työkeikalla hänen työmaallaan. Ihastui minuun vaikka olin hänelle vain ystävällinen. En flirttaillut mitään koska ei ole yhtään tyyppiäni. Ja heti huomasin että on ihan röyhkeä tyyppi. Lähenteli taputtelemalla ja vihjaili kaikkien läsnäollessa jotain törkeyksiä. Tiesi etten voi työni puolesta kovin kärkkäästi sanoa vastaan. Yäk. Puistattaa vieläkin.
Onneksi ei tarvitse enää pelätä että on oven takana. Helpotus!
Ei saisi olla mielissään jonkun kuolemasta mutta minä olen ja se vähän mieltä painaa.- OnneaTulevaisuudellesi
Harmi että nainen on taputellut ja vihjaillut sinulle, mutta nythän olet vapaa miehistymään ja kirjoittelemaan tuntemuksiasi tälle palstalle saavuttaaksesi täydellisen karman.
- Tinkerbell
OnneaTulevaisuudellesi kirjoitti:
Harmi että nainen on taputellut ja vihjaillut sinulle, mutta nythän olet vapaa miehistymään ja kirjoittelemaan tuntemuksiasi tälle palstalle saavuttaaksesi täydellisen karman.
Heti toinen kiusaaja ilmaantuu paikalle. Kiusaamaan kiusattua. Vähän vielä kääntämään veistä. Anonyymisti tietenkin. Surkeampi kuin tyyppi joka kiusaa kasvokkain.
Miten pienisieluisia jotkut ovatkaan 😲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180