Ei enää lihavaa

klhjTku

Olipa eilen huono seksikokemus. Olin kovassa puutteessa ja sain sovittua itseäni vanhemman aika lihavan naisen kanssa seksitreffit. Ennen en ole ollut lihavan puoleisen kanssa sängyssä. Olen aina ollut kuitenkin sitä mieltä, ulkokuori ei ole tärkein juttu, seksissäkään, mutta kyllä tuo sai eilen kolauksen.
Alku oli ihan kiva, hän oli hyvä suutelemaan. Siinä kellahdettiin sänkyyn, niin oli toisen koon vuoksi ja hyväilyt vähän hankalaa... ei se vielä kuitenkaan ihan pilannut hommaa. Siirryin antamaan suuseksiä hänelle... siis ei v... en löytänyt klitorista sieltä "pehmeyden" syvyyksistä. Naamakin piti upottaa syvälle sinne, että kieli ylsi lipomaan... Sain kuitenkin hänelle tyydytksen... vaikka vähän arvaamalla meni mitä nuolen. Välillä piti ottaa naama irti kun nenäkin uppoutu niin ihan haukatakseni happea...
ja itse en tullut... kun olin laittanut kortsun ja kiipesin päälle lähetyssaarnaajaan niin ei mulla saatana olkut niin isoa, että oisin yltänyt, kun se hänen maha otti vastaan... vähän yritettiin siinää säätää asentoa vaan en päässyt kun vähän huulilke sohimaan kun oma seisokki loppu eikä enää saatu juhlakuntoon :(
En älyttömästi järkyttynyt mutta en kyllä enää kovin lihavan kanssa ala sekstailemaan.

17

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei miksi et ottanu häntä takaapäin ei olisi ollut maha edessä ja olisit päässyt syvemmälle.

• ihanalihava

Sitä se on kun pikkupoika yrittää tehdä miestentöitä.

• JanneDaz

Jeshh, tämä osu ihan naulaan, ihanat isot pullukat naiset todellakin tarttee tosi miehen, ei mitään lipottelijoita

• Isovarmasti

Lihavilla haisee alapää aivan järkyttävältä, Eräs tuttu gyne sanoi tämän johtuvan lihavien ylisuurista rasvamääristä jotka ikään kuin alkavat homehduttaa kehoa sisältäpäin ja jostain syystä se haju on vomakaimillaan vaginan alueella. Ellette usko pokatkaa lihava nainen ja haistakaa sen vaginaa. Se haju on puistattava vaikea kuvailla mutta voisin kuvitella kuoleena kauanolleen eläimen haisevan samalta.

• Ähähähähähää

Sinulla mätänee ne vähäisetkin pallit koipies välissä eunukki

• Isovarmasti

siiderivalaalla meni tunteisiin hahahahahahhahahahahaha

• jhgkjgjhg

Kokeilin 80kg:an naista ja eipä ollut kaksinen kokemus.
      Ei enää ylipainoisia...Ei pysty kiihottuun asiaan kuuluvalla tavalla.

• Ähähähähähää

Eihän tuollainen puhwlinpylväs pysty sen olemattoman nysvän kanssa

• Jos kemiat kohtaa ei painolla ole merkitystä.

• kilotliikkeellä

Kuinkahan isoa sitten koetit nussia?
      Oma muija jotan 90 -100 kiloo,on persettä ja mahaa mutta joka asennosta nussitaan orkkuja toisillemme..takaapäin seisaaltaan kyllä molempien lemppari . Tyynyä vaan perseen alle ja jalat harteille lähetyssaarnaaja asennossa niin kyllä se siitä mullakin normikyrpä yltää ja omaakin mahaa on...

• Hyiööökk

Hyi helvetti sentään inhottaa nämä isomahaiset possut

• myötähäpeäonsuuri

Lihavat naiset ovat kuvottavia, Ulkonäkö haju koko olemus saa oksennusreaktion.

Menkää pizzeriaan tai pikaruokapaikkaan katsomaan kun läskiperseet ahtaa ruokaa kitusiin hyi saatana.

• Yyhyhyyy

Mene sinä lapamato riisitautinen sinne leikki kehään nillittämään

• Nam

Ei sitä klitorista välttämättä löydy laihaltakaan jollei osaa.

• Tyytyväinen

Mulla on kyllä ollut ihan päinvastaisia kokemuksia pyöreiden naisten kanssa, monenlaista asentoa on testattu, siistejä ja puhtaita ovat olleet kaikki ja tyytyväisiä myös, koska ovat ottaneet yhteyttä myöhemminkin.

• M47-017

Elä lannistu, isot tytöt on kiimaisimpia...mullakin salasuhde Xl-kokoiseen varattuun rouvaan ja jessus että on kiimainen...,

• Hyihelvata

Mahtaa kesä helteillä paikat hautua läskillä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238